KonceptConcept

[lang_si]V zadnjih letih so programske smernice Cirkulacije 2 dokaj stabilno nadaljevanje začrtane poti – z nekaterimi adaptacijami:

  1. Cirkulacija 2 kot lokalno vozlišče: ohranitev obstoječih infrastrukturnih možnosti – kar se tiče ustreznega prostora in urbane lokacije.
  2. Ohranjanje tehnoloških možnosti za izdelavo potrebnih prototipnih naprav za namen umetniških projektov – internih in eksternih
  3. Ohranjanje obstoječe raznolike programske dinamike z okoli 30 dogodkov letno – živa umetnost.
  4. Razširitev števila lokalnih producentov Cirkulacije 2 z dveh na štiri posameznike – različnih generacij in estetskih polj.
  5. S tem povezana razširitev na mlajše generacije umetnikov in njihovih publik, kar je že primer, vendar se še večja utrditev te situacije.
  6. Transgeneracijski pristop tudi naprej.
  7. Prejšnje pomeni delovanje na način „odprtih kanalov“, vendar dokaj strogo znotraj raziskujoče, eksperimentalne povezovalne/ sodelovalne abstraktne transdisciplinarne sodobne umetnosti. To predvsem pomeni določeno avtonomijo sodelujočih segmentov.
  8. Soorganizacije in koprodukcije s posamezniki, umetniškimi skupinami in drugimi organizacijami.
  9. Vzpostavitev rednih mednarodnih sodelovanj in izmenjav projektov čez mejo. Tokrat z malo drugačno strategijo: z izmenjavo programov dveh precizno definiranih lokacij.
  10. Obdržati in še naprej zagotavljati možnost hitrih in nepredvidljivih tekočih produkcij ter gostovanj – lokalno in mednarodno – taktični pristopi. Tudi možnost hitrih in nepredvidljivih ekspertnih tehničnih pomoči pri projektih drugih umetnikov – t.i. podporni program – tudi taktični pristopi.
  11. Nadaljevati s principom „tout court“ – približno enotedenske intenzivne skupinske priprave predstav/ dogodkov – in s tem povezane kratke rezidence, ki pa zagotavljajo nove produkcije – ali dodatno razvite postprodukcije umerjene na prostor.
  12. Ohranjati obstoječe enakovredno razmerje po spolih umetnikov – ter tudi med razmerjem domačih in tujih umetnikov. Generacijska razpršenost.
  13. Še naprej vztrajno beležiti, arhivirati in ustrezno objavljati podatke o vseh izvedenih projektih. Še naprej objavljati najbolj zanimive zvočne in video posnetke v obliki pričakovanih formatov / „produktov“ – glasbeni albumi in podobno.
  14. Predvideti in pripraviti za objavo razmeroma obsežno publikacijo o dosedanjem delu, projektih in motivih Cirkulacije 2.

Omenili smo dva zanimiva principa: Cirkulacija 2 kot lokalno vozlišče in taktični pristopi.

Prvo se tiče velike problematike v zvezi z izginjajočimi prostori za neodvisno produkcijo. To je seveda povezano z današnjo situacijo visoke gentrifikacije, ko so zemljišča enormno pridobila na vrednosti, vse ostale (simbolne) vrednosti pa so v razkroju. Seveda bo tudi ta balon nekoč počil, v vmesnem času pa je vseeno potrrebno poskrbeti za ohranjanje neodvisne produkcije, ki vendarle poteka po povsem drugačnih kriterijih, kot je to na umetniškem tržišču. Predvsem zavedanje o kolektivnih praksah, medsebojni pomoči in sodelovanju je visoko na vrednosti lestvici. Poimenujmo to etični moment, ki je predvsem družbeno koheziven. Tudi tipično urbani. Cirkulacija 2 je s svojo odprtostjo za sodelovanja, kjer pa je estetski kod zelo bistven, po našem mnenju model za sedanjost in neposredno prihodnost. Antibirokratski pristop nas povsem ločuje od že povsem birokratiziranih NGO-jev.

Taktični pristopi se tičejo hitrih in lucidnih načinov povezovanja, reakcij na potrebe in želje okolice – sorodnih umetniških grupacij, zgoščevanje javnih dogodkov, ko so razmere ugodne, adaptacije predstavitvenih form na načine, ki še vedno omogočajo ohranjanje stikov s publiko / sceno. Polovica publike je prav tako umetnikov. Na ta način se prispeva h kohezivnosti znotraj še vedno v Sloveniji zelo dinamične sodobno-umetniške scene. Sugestije o hiperprodukciji in kulturnem domu še vedno zavračamo kot namenoma razdiralne in konceptualno nedomišljene ideje umetniškega trga, oziroma ideologov modernistične estetike (umetnik = genius loci).

Med spremembami je najbolj pomembna razširitev skupine notranjih producentov, kar smo načrtovali že leta 2018, vendar ustreznih kandidatov ni bilo. Pri kandidatih to pomeni, da imajo željo po združevanju in povezovanju znotraj scene – torej nadaljevanje logike vozlišča. In seveda: producent mora biti hkrati tudi umetnik – ne birokrat. V letu 2021 nam je to končno uspelo. Za leto 2022 smo k producentski in kustosni vlogi pozvali dva ustrezna posameznika. V vlogi lokalnih producentov v okviru Cirkulacije 2 odslej nastopamo: Borut Savski, Stefan Doepner in Tatiana Kocmur.

Pred nekaj leti smo skušali navezati enakovredne dolgotrajnejše mednarodne izmenjave / produkcije, kar se je tistega leta tudi zgodilo. Vendar se je omejilo le na en tak primer. Postalo je zelo jasno, da je atomizacija umetnikov na tržno blago zelo velika in je danes le malo kohezivnih umetniških grupacij. Cirkulacija 2 je po mnenju nemškega umetnika Mikea Hentza zadnji primer. Mednarodni umetniki, s katerimi komuniciramo individualno, dojemajo Cirkulacijo 2 kot prostor svobodnega umetniškega ustvarjanja – in nič več. Ne razumejo te bistvene družbene razlike in na osebnem nivoju pristajajo na t.i. umetniško tržišče. Z njimi sicer vzdržujemo večletne stike in jih redno vabimo k sodelovanju.

V zadnjih šestih letih v programu Cirkulacije 2 na letni ravni sodeluje prek 60 različnih umetnikov – polovica moških in žensk, malo manj kot polovica tujih umetnikov. Vzdržuje se raznolikost med generacijami, sodelovanja z drugimi organizacijami so številna. Tudi estetska raznolikost je velika, s tem da vztrajamo pri abstraktnih formah – stran od predvidljivih formatov normalizacije. Stabilnost je v številu programskih enot – okoli 30 na leto. Skupno število obiskovalcev je predvidljivo – okoli 30 na dogodek. Na letni ravni skupaj okoli 1200.

Od okoli 30 programskih enot na letni ravni predstavlja neposredna produkcija Cirkulacije 2 približno tretjino. Nekaj manj kot tretjina je gostovanje drugih sorodnih organizacij in umetnikov-samoproducentov. To so različne soorganizacije in koprodukcije Preostala tretjina so sprotna dogovarjanja, kar običajno imenujemo mali projekti in bistveno vplivajo na podobo Cirkulacije 2 kot odprtega prostora – vozlišča. Med to sodijo tudi hitri dogovori o strokovni pomoči pri izdelavi naprav v projektih predstavljanih drugje. Tudi v takšne projekte vstopamo kot partner, kadar je estetsko-etični razlog prisoten. Pogosto so ti prispevki prostovoljno delo, ki ponovno prispevajo k vmeščenosti Cirkulacije 2 v lokalni prostor.

Z omenjenimi številkami je dosežen optimum, ki ga je treba ohranjati, kar formalno ni zelo težko. Hkrati je treba ohraniti načelo odprtosti in lucidnosti za neprestane kvalitativne spremembe. Kvaliteta tu se tiče načinov umetniškega sodelovanja – in ne umetniških izrazov. To bi lahko imenovali etična podstat. Pri inteligentnih umetnikih kvaliteta umetniških del pride sama po sebi.

[lang_en]In recent years, the program guidelines of Cirkulacija 2 have been a fairly stable continuation of the outlined path – with some adaptations:

1. Cirkulacija 2 as a local hub: preservation of existing infrastructure options – in terms of adequate space and urban location.
2. Maintaining the technological possibilities for the production of the necessary prototype devices for the purpose of art projects – internal and external
3. Maintaining the existing diverse programming dynamics with around 30 events a year – live art.
4. Expansion of the number of local producers of Cirkulacija 2 from two to four individuals – of different generations and aesthetic fields.
5. Related to this is the expansion to the younger generations of artists and their audiences, which is already an example, but the consolidation of this situation is becoming even greater.
6. The transgenerational approach continues.
7. The former also means operating in an ‘open channels’ fashion, but fairly strictly within exploratory, experimental participatory/collaborative abstract transdisciplinary contemporary art. This primarily means giving a certain autonomy to the participating segments.
8. Co-organizations and co-productions with individuals, artistic groups and other organizations.
9. Establishment of regular international collaborations and exchanges of projects across the border. This time with a slightly different strategy: by exchanging the programs of a couple of precisely defined locations.
10. Maintain and continue to provide the possibility of fast and unpredictable ongoing productions and hosting – locally and internationally – tactical approaches. Also the possibility of quick and unpredictable expert technical assistance for other artists’ projects – i.e. support program.
11. To continue with the “tout court” principle – approximately one-week intensive group preparation of performances/events – and related short residencies, which provide new productions – or additionally developed post-productions adapted for the space.
12. Maintain the existing equal gender ratio of artists – and also the ratio of domestic and foreign artists. Generational dispersion.
13. Continue to persistently record, archive and appropriately publish data on all completed projects. Continue to publish the most interesting audio and video clips in the form of expected formats / “products” – music albums and the like.
14. Anticipate and prepare for publication a relatively extensive publication on the work, projects and motives of Cirkulacija 2 to date.

We mentioned two interesting principles: Cirkulacija 2 as a local hub and tactical approaches.

The first concerns the big issue of the disappearing spaces for independent production. This is, of course, connected with today’s situation of high gentrification, when land property has gained enormously in value, and all other (symbolic) values are in decay. Of course, this bubble will also burst one day, but in the meantime, it is still necessary to take care of preserving independent production, which, however, operates according to completely different criteria than that of the art market. Above all, awareness of collective practices, mutual help and cooperation is high on the value scale. Let’s call this an ethical moment, which is above all socially cohesive. Also typically urban. Cirkulacija 2, with its openness to collaborations, where the aesthetic code is very essential, is, in our opinion, a model for the present and the immediate future. The anti-bureaucratic approach completely separates us from the already completely bureaucratized NGOs.

Tactical approaches concern fast and lucid ways of connecting, reacting to the needs and wishes of the surroundings – related artistic groups, condensing public events when the conditions are favorable, adapting presentation forms in ways that still allow maintaining contact with the audience / scene. Half of the audience are also artists. In this way, it contributes to cohesiveness within the still very dynamic contemporary art scene in Slovenia. We reject suggestions about hyperproduction and the cultural center as intentionally divisive and conceptually ill-conceived ideas of the art market, or of the ideologues of modernist aesthetics (artist = genius loci).

Among the changes, the most important is the expansion of the group of internal producers, which we had already planned in 2018, but there were no suitable candidates. For candidates, this means that they have a desire to group and connect within the scene – so continuing the logic of the node. And of course: the producer must be an artist at the same time – not a bureaucrat. In 2021, we finally succeeded. From then on, Borut Savski, Stefan Doepner and Tatiana Kocmur are acting as local producers in the framework of Cirkulacija 2.

A few years ago, we tried to establish equivalent long-term international exchanges / productions, which happened that year. However, it limited itself to only one such case. It has become very clear that the atomization of artists into marketable commodities is very high and there are few cohesive artistic groupings today. Cirkulacija 2 is the last example, according to German artist Mike Hentz. International artists, with whom we communicate individually, perceive Cirkulacija 2 as a space of free artistic creation – and nothing more. Still, we maintain contacts with them for several years and regularly invite them to participate.

Over the past six years, more than 60 different artists have participated in the Cirkulacija 2 program on an annual basis – half of them men and women, a little less than half of them foreign artists. Diversity between generations is maintained, collaborations with other organizations are numerous. The aesthetic diversity is also great, with an insistence on abstract forms – away from predictable normalization formats. Stability is in the number of program units – around 30 per year. The total number of visitors is predictable – around 30 per event. A total of around 1,200 on an annual basis.

Out of around 30 program units per year, the direct production of Circulation 2 represents about a third. A third are hosted by other related organizations and self-producers. These are various co-organizations and co-productions. The remaining third are ongoing arrangements, which are usually called small projects and significantly influence the image of Cirkulacija 2 as an open space – a hub. This includes quick agreements on professional assistance in the production of devices in projects presented elsewhere. We also enter such projects as a partner when there is an aesthetic-ethical reason. Often these contributions are voluntary work that once again contributes to the placement of Cirkulacija 2 in the local space.

With the mentioned numbers, an optimum is reached and must be maintained, which formally is not very difficult. At the same time, the principle of openness and lucidity for continuous qualitative changes must be maintained. Quality here concerns the methods of artistic collaboration – and not artistic expressions. This could be called an ethical foundation. With intelligent artists, the quality of artwork comes naturally.


Events so-far:

2024 [napovedujemo] Tomaž Kolarič: DIALOŠKOST IN EMPATIČNOST / pregledna razstava + Glitch trigger#1 + Rastišče + [na praznik kulture] Niko Novak – Poslednji med velikimi croonerji | Last of the big crooners + [last minute] vrhunski avdio-vizualni duo MSℍℝ (ZDA) v ŽIVO z MASℍ MAℕIF OLD + [Diskurzor 004] Konzervacija+restavracija v okviru Cirkulacije 2 + 2023 Vesele praznike in pogumen vstop v leto 2024 + ART-MUS: Sejem umetnin in praznik umetniškega izraza! + Aphra Tesla, Stefan Doepner archAngel Incorporated / 8 duš + VIDEOPISMA / Henrike von Dewitz in Simon Svetlik + [sreda] Prepared Surroundings 2023: 15. mednarodni festival eksperimentalnega zvoka + [torek CoFestival] Kolektiv NDA Hrvaška: Predstava, ki nastaja + Translacija | Traslación: Rdeče niti #Cirkulacija 2 + dvojna Friforma: WERCKMEISTER kvartet + Mladi Raziskovalci – kvartet + Osnovni delci Cirkulacije 2 na festivalu IZIS Koper + [interview] “Cirkulacija 2: The space we share” + Agustina De Vera: Čustveno avdio-vizualni zemljevid :: sledi potovanja v Slovenijo + Tom Winkler :: Stròj1 strôja m (ȍ ó) + [Jazzz klub Mezzoforte] ZORAN ŠĆEKIĆ koncert mikrotonalne glasbe + Ne-festival: KRIK :: PRVI GLAS + Vida Vojić :: PATTERNS LEAD ME HERE + [synthi delavnica] Alwin Weber “NoiseToys – not just for boys!” + Neža Knez in Tin Dožić “PARALELNA PRETAKANJA” + THE ANGEL’S SHARE / Del gre za angelce + Domišljija se razmahne, ko je zunaj slabo vreme | Imagination emerges into weathering + RAM RAM mozaična predstava [zadnji ponovitvi] + Colin Black in Stefan Doepner: The Transmittal Hearing + FAUST : : OBNOVA = večmedijski performens + Excuses Izgovori + KRAČA :: Tatiana Kocmur in Marta Fakuch + [3x v tednu] RAM RAM mozaična predstava + [popopraznična] Pogojna aritmija (z ali brez) + RADART # 14: SONOR(N)OST | tudi v Cirkulaciji 2 + CLOCKWORK VOLTAGE – Patch from Scratch + Francisco Tomsich – Borut Savski = Poletne pesmi | Summer Songs + [8. marec] Anita Wach / 30 Stavkov (Končna rešitev in Boj z duhovi) + VELIKI BENEFIT za Cirkulacijo + Goran Tomčić – “Pompom Nets – Ljubljana” = participatorna umetnost + [fotozvočna instalacija] P L A T E AU R E S I D U E: Zaslonke v pokrajini + [sluhodvod] Tu živijo vsi / Everybody Lives Here – The Third Guy + Stijn Demeulenaere + 2022 [Studio 8.1] Get Together — Dogodek št. 4 – Tobija Hudnik + D•still by Miha Godec / intermedijska instalacija + [veseli december] art-MUS: sejem umetnin v C2 + [skejterji only] “Pet let na svet; hlače spet” = pet za pet v petek + Tjaž in Gizmo :: Glasbena miza + Visual(s) Edition + [Via Negativa vabi] GLASS ILLKA / na predvečer referendumskega dne + Studio 8.1 – Jan Kopač – Vignettes + Fukuhara Lisk Savski :: Dislociran duh + Radharani Pernarčič – PLESNI VODIČ PO KATALOGU UDOBJA + TZUSSS / Silvan Schmid, Tizia Zimmermann, Urška Savič + Maayan Liebman Sharon – INTIMACY / work in progress + Cirkulacija 2 & Stroj za izboljšanje sveta na PixxelPoint v Novi Gorici + FUCKUPTIMEMACHINE by Vida Vojić + [vabljeni] Studio 8.1 / Jan Kopač – Sin_thesis + BIG BANG vs STRING THEORY / big-bend Cirkulacija 2 + Guionnet | Murayama | Filip :: 3 x 2 = 3? + ŽIVI FOSIL / Tatiana Kocmur, Liza Šimenc + Javno dobro in nestanovitni mediji + Nina Stopar – Rojstvo slike | The Birth of a painting + ME SLIŠIŠ :: mozaični dogodek v Cirkulaciji² + ZAKLONIŠČNI TRIO (Estela Žutić, Keiko Myazaki, Gilles Duvivier) + First Terrace Tour 2022: Sofheso, Specimens, Skip Summers, JC Leisure + FriForma: PASCAL NIGGENKEMPER – La vallée de l’étrange / Dolina čudes + [last minute] Zebracadabra: Z/Apophasis – concertanz + Radio Študent TRESK #13: razstava vizualnih natečajev + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 3 + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 2 + Lapsus-quo / NOTA – Elvis Homan, Boštjan Simon, Liza Šimenc + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 1 + Oblak / gibalno-zvočna video kompozicija + Untergrunt poletni jazz festival: Marko Petrušič Petko + Maja Weiss – BELI BOJEVNIK V ČRNI OBLEKI | director’s cut! + KA TO GLEDAŠ / končna razstava študentk in študentov 3. letnika VIST + Neža Zupanc – recital za flavto + Skupni imenovalec | Common Denominator / velika skupinska razstava + FriForma & Cirkulacija 2: Drašlerja in Røysum + Anita Wach: Levica Sredica Pravica & zvočne zgodbe + Draženje očesa // 53. rojstni dan Radia Študent! + Studio 8.1: Jan Kopač + Kasper T Toeplitz: Elemental II & Burning House + Uspavanka za Cirkulacijo št. 2 in druge zvočne zgodbe + KonstruktK3 smo državljani NSK + [neumorna] FriForma: VVU (Violeta García & Javier Areal Veléz) in Primož Sukič + Martina Jurak: Prehajanje : : Cirkulacija 2 + KUD Mreža / FriFormA\V: MRM trio & Lina Rica + Feminizem zavzema mesto! FriFormA\V in Rdeče zore + Prezenca in e-senca akademskega slikarja Dominika Mahniča + [Cirkulacija 2 & FriForma] Dve trobenti: Silvan Schmid & Timothée Quost / dva Seijira: Seijiro Murayama & Jernej Babnik Romaniuk + Emil Memon GRAFFITI finissage! + 2021 beepblip, Tisa Neža Herlec, Lina Rica: Relativna tišina ob zori + Marta Fakuch – Wellness @ C2 + Emil Memon – GRAFFITI + Studio 8.1: Kako živijo ljudje (bonus track) + KUD Obrat: Onkraj 10 let & Stefan Doepner: Humus + Joe Summers: Five New Songs + 1,5 + Diorama: vizualni dialog Tatiane K. in Giampaola P. + Studio 8.1 #4/21 Brina Kren: kako živijo ljudje. + Mladi Raziskovalci IV. – Lenart De Bock – Steps + Tjaž Juvan: NOISTER::C² – cirkus cirkulatio + Dialog 1,5 + Asinhronost / Tatiana Kocmur in Borut Savski + Tao G. Vrhovec Sambolec – Brati (kot) telesa + Studio 8.1 #3 + Šum #16 + zapovedujemo: John Duncan – Ž + FriFormA\V: LĪMEN + Festival Re_humanizacija! + Cirkulacija 2 – Stroj za izboljšanje sveta v Celju | World Improvement Machine in Celje | 2. letnik + Elvin Brandhi – FEAR THE FEARLESS | BOJ SE NJIH, KI NE POZNAJO STRAHU + Studio 8.1 — Kako živijo ljudje, 2/21 + Barbara Kapelj – Lastne sobe | Rooms of Their Own -> WOW + Gonko Doepner Organism + Mike Hentz – KROG | CIRCLE => festival! + Zeleni zvoki Umoblodnice + JazzzklubMezzoforte Cirku5lacijA sVOBODNImEDmEDIJSKIjAMsEssION + Studio_8.1 _ Brina Kren _ kako živijo ljudje + Barbara Kapelj – Mesto prihodnosti / urbanistično-gradbena delavnica za najmlajše + Peter & Alexander = how to keep loudness quiet? | kako ohraniti glasnost tiho? + Radharani Pernarčič & Cirkulacija 2: IZUMIJE CASTRA FIK ARKEINVAINTIONS OF CASTRO FIK ARKA + abeceda = Mladi raziskovalci, Osnovna oblika in Serija TuYoung researchers, Basic form and Series Here + Rdeče zore: Ingver in GverilkII + Kvadratni meter: NAJEMNINA + STROŠKISquare meter: RENT + COSTS + Duhovi preteklosti oživljeniGhosts of the Past resurrected + 2020 Razširjena Cirkulacija 2: Stroj za izboljšanje svetaExpanded Cirkulacija 2: World Improvement Machine + Kovidska (hiper)produkcija Cirkulacije 2Covid (hyper)production of Cirkulacija 2 + Neven Korda – SPOMINI NA SEDANJOST + Razglas: Mehatronična delavnica Cirkulacije 2 + Borut Kržišnik DANCING MACHINE (new | neu | nov) album + FriFormA\V: Christine Schörkhuber / Noid (Avstrija) – Razmestitve (zvočne instalacije) + Studio_8.1 _kako živijo ljudje, drugič + Q Hologram 2070: Muzej raznolikosti + Vida Voyage aka Vida Vojić aka lonesome cowboy aka secret agent… + Alessandro Di Giampietro – “Assist” | “Pomagalo” – Ikonografija objema Iconography of a Hug + /// Polymorphic ritual //// + presentation_performance: Sailor_log: 3rd ocean + post_festum: uvertura festivala A dela? v Cirkulaciji 2 + ČAS BREZ DOTIKA – skupinska razstava + FRIFORMA\AV: NOITU – SCATTER_RADAR + Skladnjin skupek #1: ad-hoc koncert v Cirkulaciji | podhod Ajdovščina + Studio_8.1 _kako živijo ljudje + Stroj za izboljšanje sveta | weltverbesserungmaschine + Tatiana Kocmur | Liza Šimenc – MARY JANE + Francisco Tomsich -> ELEGIJA | ELEGY + Program 2020 + Cirkulacija 2: Novice iz podzemljaNews from the Crypt + Cirkulacija2GO – kot Feniks!like Phoenix! + Cirkulacija 2 uspešno izseljena! Exodos completed! + [izseljevanje] Cirkulacija 2 na prelomu + 2019 [napovedujemo] Javno-zasebno partnerstvo! + Angstblüten II / Timor Flores II + Nikolaus Woernle et al. – MODULAR MONSTER + Elvin Brandhi: Welcome in the harvest and usher in “the dark half of the year”!Pozdrav žetvi in nastopu mračnejšega dela leta! + Dre A. Hočevar et al – Verso Doxa / celotedenski intenziv + Terraformer predstavlja: Ž, Neo Cymex in Kikiriki + Robert B. Lisek & Cirkulacija 2: UI za umetnike – AI for artists + Boštjan Čadež: Gospod Procesor, razumete življenje?Mr Processor, do you understand life? + B-stran: Lab Irint + Dominik Mahnič – 1/200 + IvAnKe – Outsukisama | performens/ predstava + Rdeča Raketa & Patrick K.-H v Cirkulaciji 2 + Doepner & Summers: Drevesna harfa (ali: Samo drevo nas je), prvi delTree harp (or: Just the Tree of Us), first part + Vida Vojić – Dreams of New NarrativesSen novih zgodb + RAZPROSTOR – razstava in večmedijski dogodek + Skrivni svet NoldusoveSecret Universe of Noldus + RHIZOMAS /Ryuzo Fukuhara, Tracy Lisk, Stefan Doepner/ + Urška Preis & Kaja Janjić – Razgaljeno + tridnevna kitarska šagra: Gino Lucente – Sagra + Sukitoa O Namau & Joe Summers live + Joe Summers | The Last Of England – live score + Tristo tisoč duš na ljubljanskem graduCongregation at the castle: Three hundred thousand souls + RADART #10: X/L Experiment: Radio Tovarna + Cirkulacija 2: Kakofonija kakovizija v OsmoziCirkulacija 2: Cacophonia Cacovisia at Osmoza + ALUO uho in ALUO+C2 praktikum + Program 2019 + 2018 Ne(do)konč(a)no… + “-O-” = Simon Svetlik, Ryuzo Fukuhara in Takatsuna Mukai v C2 + Sound Chambers Series vol. VIII meets C2 + “Bodi Jimi tudi ti!” – delavnica na Gradu Kromberk | Pixxelpoint 2018 + C2 na festivalu Umetnosti in robotike v Trstu | C2 at the Festival of Arte e Robotica in Trieste + Biti aparat | biti umetnik = Roboti risarji + Simpozij Umetnost umetne inteligence | The Art of Artificial Intelligence + Exodos: C2 v Helsinkih / Finska + Jesenski dnevi tečejo | As autumn days go by… + MED, CIMET, ROZINE IN ČAS balletkvintetHONEY, CINNAMON, RAISINS AND TIME balletquintet + Večmedijski skupinski dogodek: MED ZVERJO IN NEMOČJO + Anže Sever – Rob + friformA\V / 16.08.2018 / Lina Rica (HR) / Bálint Bolcsó (HU) / Samo Kutin (SI) + Neven Korda – Daj mi mir! + Petek trinajstega: Trije zvočni pari + Vida Vojić: poezija, zvok in glas + Špica Ljubljana: Alessandro Di Giampietro – Thinga Things | Stvari + Jana Jevtović & Engin Can: Teleskopiranje | Telescoping + oOo! 5. oOobletnica poOovezoOovanj v C² + Izračun Slepih PilotovBlind Pilots Calculation + A Pit of Koelse | Luknja Koelse: Sublimacija znoja + Velenje v Ljubljani: Kutwyv + Nova londonska scena | New London underground Specimens, JC Leisure, Vida Vojić, Joe Summers + John Duncan “The TELL” = svetovna premieraJohn Duncan “The TELL” = world premier + In vendar se vrti | Eppur Si Muove + Cirkulacija 2: Program 2018 + Disinformation + Savski v ConiDisinformation + Savski in Zone + Alte Lezbiše Kunst; zvočni performans + 2017 Kikiriki in ROR v C2 + Doepner in Savski na Robotics Anteprima v Trstu + Marko Batista – Uspavanka za CIRKULACIJO + Nez Pez // Pez Pushing + Maribor: Ambasada Cirkulacija 2 na MFRU + Stiropor = ekspandirani polistiren + Klaus Filip (Dunaj/ Avstrija) ::optosonics::Klaus Filip ::optosonics:: + HuXterlTronik = Dani Bedrač + ::vtol:: = Dmitri MorozovHuXterlTronik = Dani Bedrač + ::vtol:: = Dmitry Morozov + Peter Rauch: Ponavljanje – samostojna skupinska razstava + Knjiga oglja / DopisovanjeM + Monika Pocrnjić – SVAROG.3 + Ponovni vzpon Poljske kraljice! + Tatsuru Arai – Arkhitek-ton /+\ Tinitus – Ljubezen je hladnejša od smrti + M / DopisovanjeM + Tanja Vujinović – Univerzalni objekti (Eksplozije, BBFs2, Tihožitje)Universal Objects (Explosions, BBFs2, Still Life) + Mešani dvojni trojček | Mixed double triplet = Mike Hentz, Javier Areal Vélez, Strunarja + Derek Holzer – VECTOR SYNTHESIS | VEKTORSKA SINTEZA + OPERA ROBOTANIKKA GENESISI Karl Heinz Jeron + ZASAVJE NOISEFEST v C2/Tobačna/Ljubljana! + Adam Donovan & Katrin Hochschuh: Psychophysics Machines and Swarms + Ewa Justka at Robotanikka: Light = Sound || Zvok=Svetloba? + Robotanika: Genesis + Mini Maker Faire @ C2 Tobačna Ljubljana! + Z.B.Ø.R. (Boštjan Perovšek, Marko Košnik, Borut Savski) + Alessandro Di Giampietro – Whatever you think I am that is what i’m not + Seppo Gruendler in Josef Klammer – Mali pribor | Kleines Besteck + Cirkulacija 2: Program 2017 + Preko vode do svobode v Kinu Šiška + Luka Prinčič: Razpoke vmesnika IF4Q + 2016 Duplerica: Boštjan Čadež “ROJ” in DivinaMimesis “AUTOBIOGRAPHICAL ANIMAL” + Simfonija groze. Happy New Fear 2017! + RADART #7: RADAR NAD TOBAČNO + Zaprtje -> Dominik Mahnič – Kosi 2014-2016 + Robotanika na razstavi Robotica v TrstuRobotanica at Robotica exhibition in Trieste + slikarska razstava -> Dominik Mahnič | Kosi 2014-2016 + John Duncan v C² ! + Simptomi meta mesta #37: Želja + Anyma na obisku v Cirkulaciji 2 + MC2=Ǝ / gibalna razstava + Neverjetno! 10 let Cirkulacije 2 + Herman & Savski: Vračnica in bali; druga javna vaja + Nina Dragičević: Parallellax release + V nedeljo se dobimo: Na stalnem naslovu najinega početja + Robotanica = C2 does VelenjeRobotanika = C2 gre v Velenje + Herman & Savski: Vračnica in bali; prva javna vaja! + : Niku Senpuki & Emerge, pavleisdead, Emerge & Neven M. Agalma + Atlas of Tremors v C2 + Zasavje NoiseFest 2016 v C2-labu! + Klima: Nedekadentni koncert? + DekaDANCE + Mike Hentz: Živa umetnost kot raziskava kulture in življenjaLive Art as Research of Culture and Life + Napovedujemo: Klima, dekadenca, človek|strojAnnouncing: Clime, decadence, human|machine + Kdo je Mike HentzIntroducing Mike Hentz + Dogodek O5 v C² Event O5 in C² + V iskanju izgubljene enostavnostiIn search of the simplicity lost + Urkuma in ROR v C² + April/ maj v Cirkulaciji 2 – uvod v antidekadenco + Sejem Dostop do orodij | Access to Tools + Welcome to ATT/AND Rijeka – abandon normal devices fair!Dobrodošli na ATT/AND Rijeka – Semenj umetniških orodij! + 2015 happy new fear 2016 – zabava na žicahparty on wires + Oscar Martin: Ekstremni Atraktorji v C2Extreme Atractors at C2 + Jesenski odmevi Hrup smo mi: Dušan Zidar + Jesenski odmevi Hrup smo mi: Arturas Bumšteinas + Predstavitev C2 tehnologij na #MTFCentral + šmarnica in cvičk v C2: N’toko in Igor Vuk + Cirkulacija 2: Showcase 0.3 = prigodna razstava preteklih in prihodnjih del in opravil + Hrup smo mi::Kulturni vmesnikiNoise is Us::Cultural Interfaces + Strictly Analog 3# in Svetlobna Gverila v Tobačni & C² + RADART #6 :: RADAR RIZOM :: 4 LETA PLATFORME RADAR + Ars ac²ustic²a -> ART’S BIRTHDAY PARTY, 16. januar 2015 + 2014 Happy New Fear! + Hrup smo mi: Prostor časa | Space Time + Microbot (Stelarc in Doepner) v Cirkulaciji² + C² – otvoritev novega prostora Cirkulacije 2C² – the opening of the new Cirkulacija 2 space + Smernice razvoja: Prostor časa + 2013 VELIKA POŽRTIJA – sobota 21. december ob 20.00 + Arduino praktikum = novodobni tehno intenziv + Dva ugrabljenca z MFRU: John Smith in Oscar Martin + C2 / Platforma za totalno umetnost: Tri socialne skulpture + Izjava Cirkulacije 2 – skupine začasnih uporabnikov Roga + Globoki temni gozdDark forest disko + Zvok organizma – Organizem zvoka + Fruity-Box (Karl Heinz Jeron v Cirkulaciji 2) + Taste of Vtol/ Okus Vtola + Redno letno srečanje ljubiteljev cirkulacije + 2012 Cirkulacija 2: pričetek predstavitev in delavnic Uvod v arduino v RogLabu + Multipla cirkulacija – socius urbis / otvoritev RogLaba + Interšmano = Cirkulacija 2 praznuje… + Sajeta 2012, tehnološke delavnice -> Združene sile C2_TO + Tri muhe na en mah: Cirkulacija 2, Konrad Gęca in Ana Raquel PereiraThree mice: Cirkulacija 2, Konrad Gęca and Ana Raquel Pereira + Cirkulacija 2 v Zagrebu – galerija Močvara, 9. -13. junij 2012Cirkulacija 2 in Zagreb – Močvara gallery, 9. -13. June 2012 + Total Noise Session #3 – Marcus Beuter = umetnost zvoka + v Cirkulaciji 2: Uvod v arduino + Kunst und Brot – Salon des Refusés 2012/1 + 2011 Drevo spoznanja in Hrupni robot v C2 + Platforma za totalno umetnost na MFRU 2011Total art platform at MFRU 2011 + testna verzija: Urbi et Orbi intervencija – v vašem mestu, ko pade noč…trial version: Urbi et Orbi intervention – in your city, when the night comes… + Paralelni svetovi na Metelkovi + Cirkulacija 2 na Sajeti 2011 + Cirkulacija 2 na Svetlobni gverili + 42 let RŠ – platforma RADAR + Redundantne tehnologije – zbiralna akcija + Cirkulacija 2: Space is the Place + Indija v Cirkulaciji >< Cirkulacija v Indiji + 2010 Zvoki Cirkulacije 2 na Novem trgu v Ljubljani + Razširjena Cirkulacija 2 na PixxelpointuExpanded Cirkulacija2 at PixxelPoint + C2_Kiblix_Mfru_Haip : Total Noise Session v Cirkulaciji 2 + Jesenski sadeži Cirkulacije 2 + Social Noise Session + C2 na Paralelnih svetovih na Metelkovi + Cirkulacija 2 na festivalu Sajeta 2010Cirkulacija 2 at Sajeta 2010 + New media drivers feat. Cirkulacija 2 + Expanded Cirkulacija at Alkatraz – wrapping up + Expanded Cirkulacija at Alkatraz + Cirkulacija na Vstop prost v Celju + Cirkulacija 2 prejme Zlato ptico + Predstavitev Cirkulacije 2 v Novi Gorici + Cirkulacija 2: Pomladanski zvitki in Mehki zvoki naveličanosti + Cirkulacija 2 gosti vegetarijanko, aktivistko, umetnico, glasbenico in galeristko Reni Hofmueller + 2009 Cirkulacija 2 na Netart Community Convention v Grazu + javno snemanje: Analogična kompozicija + Reality show – “voice-noise karaoke” + Moška umetnost / Male art + CIRKULACIJA 2 na festivalu SAJETA pri Tolminu + Prostor zvoka = telo zvoka + Cirkulacija 2 in Antikonzum + Netart – krompir v žerjavici + 2008 Cirkulacija 2: Vladavina Konzuma + Majda Gregorič v Muzeju premoderne umetnosti + Transpozicije prostorov na Paralelnih svetovih + Odprta Cirkulacija 2 + Cirkulacija na koruzi / Dario Seraval v Brlogu + Napoved: Cirkulacija pod pritiskom + Elektro / Elektra + Zvočenja v Cirkulaciji 2 + Novi okusi Cirkulacije 2 + Video: Kerber nezavednega + Kerber nezavednega in druge zgodbe + Okus Cirkulacije 2 – st. 3 + Video: Event C + Čisto običajen večer v Cirkulaciji 2 + Totalna razprodajna razstava umetnosti + Event C: Taljenje umetnosti v dogodek + Hobotnica s polento + Brlog + 2007 Rotirajoči dogodek v Cirkulaciji 2 + BRLOG + Predstavitev Trivia Records / Zapisi v Cirkulaciji 2 + Razbita lepota, Broken beauty + Reanimacija Cirkulacije + CIRKULACIJA 2 v tovarni Rog nadaljuje + Boj se kreativnosti oblastnikov! + INTERDISCIPLINARNA POSTAJA