Kikiriki in ROR v C2
Published on December 18th, 2017V četrtek 21. decembra 2017 ob 21.00 vabljeni v toplo zimsko sobo Cirkulacije 2 na dva zelo natur dogodka (zares!):
- Kikiriki (Nina Farič)
- ROR :::: Človeška narava: Gozd hrupa
- afterhours: pingpong open DJ sets
Razmeroma hrupni večer bo hvalabogu omejen s številom v letošnjem letu preživelih zvočnikov, ki ni veliko. Najbolje, da se v Cirkulacijo podate neposredno po zvočnem dogodku v bližnjem Rastlinjaku Tivoli, kjer bo ob 19.00 Brane Zorman – dobro uro po uradnem nastopu zime – v živo izvedel elektromagnetno simfonijo LU-na MO-on reflekt.
Nina Farič ali Kikiriki je že dvajset let dejavna v raznih glasbenih kolektivih. Najprej kot vokalistka, kasneje kot inštrumentalistka in od leta 2009 kot solo noise izvajalka. Osredotoča se na eksperimentiranje z v živo sproduciranim zvokom iz predvsem analognih sintetizatorjev in naredi-sam elektronskih vezij. Sodelovala je v številnih projektih in naredila zvočne podlage za plesno predstavo, neme animacije in filme, spremljave pesnikov, zvočne podlage za ognjene šove, žive radijske programe itd.
Boštjan Leskovšek ROR je domači rezident, zvočni umetnik, ki se zadnje čase pogosto identificira kot zvočni umetnik, ki snema naravo (t.i. poljski posnetki).
Afterhours pingpong open DJ sets/ ali: na mešalko se lahko priključite tudi vi! Sicer pa bosta pripravljena rezidenta Stefan Doepner in Borut Savski (zvoki turborebopa).
Foto: Kikiriki na festivalu SYNTH DAY na Loškem gradu [7. oktober 2017]
Nina Farič je sodelovala in si delila odre ter druge prostore s številnimi drugimi zvočnimi umetniki, nastopila na veliko festivalih in samostojnih dogodkih v Sloveniji, Avstriji, Češki in Nemčiji, leta 2015 tudi na Ars Electronici v Linzu. Leta 2011 je pri založbi Eat This Production v duetu Kiuriki izdala album, leta 2014 album za beloruski Haze Netlabel, junija isto leto solo EP v samozaložbi. V 2016 je izšel mini CD One za Debila Records, celometražni album Depth za nizozemsko založbo Stront, kolab album z Mono Scarves za domačo Zvočni Prepihi in decembra album Woodsinus za Kamizdat. Isto leto sta dva njena komada bila na dveh kompilacijah, na češki Noise Cave Na Žižkovske Noci in na Kamizdatovi Accsess Frame: Property. V letu 2017 pri založbi Harsh Noise London izzide split kaseta z Nihilistic Front iz Bolgarije, maja istega leta kolaboracija z domačim Mono Scarves, kot mini CD z naslovom Shadow Tent za Debila Records in julija še dolgometražni album Sub Bound v samozaložbi.
Večina posnetkov je posnetih v živo, v studiu ali na koncertu. Zraven eksperimentalnega zvočenja se ukvarja tudi z didžejanjem v kolektivu Dubomb pod imenom Madamdub. V prostem času je strastna obiskovalka koncertov,ter oderska in tonska tehnica.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLXmHZw—r1q_PrYCn0Rr52Atgsoni_0p
ROR :::: Človeška narava: Gozd hrupa
Primer, ki ga naslavljam kot Gozd hrupa, je vezan na dogajanja okoli odnosa med človekom in naravo v odnosu na Človeško naravo. Človek kot del narave poseduje svojo Osebno in hkrati Kolektivno naravo in slednja se imenuje samo Narava. Le ta je nekako na zunaj ponotranjena v zaznavi strinjanja petih ali šestih čutov. To spletarjenje trdi zelo aktualna atropocentričnost, ki naj bi bila dominantna in ne stvarna. Pri tem se porodi še tista viža, ki govori, da se svet (Narava?) ne zaznava s čutili ampak s koncepti. Tukaj nekje se mi ustavi razmišljanje in začne izkušnja kako biti Naravi uho.
Opisno na terenu:
Telo v gozdu, ušesi na slušalkah, mikrofon na snemalniku v čuječnosti, poslušanje na lokaciji, ki je dolina in je pol votlost, naseljena z drevesi, travami, pticami, vetrom…..in obdana z obročem človeške dejavnosti. V tem kotlu vre in se meša hrupna čorba večkrat do neprepoznavnosti včasih pa na trenutke obmiruje se ustavi in poimenuje. Ta pomenskost vedno zbledi v drugačnosti časa letnih časov, noči in dneva in ni stalnost in je stanje sama hipnost, ki jo zabeleži snemalnik.
Ostanek:
Gozd hrupa 28.35min