Napoved: Cirkulacija pod pritiskom
Published on August 8th, 2008T.i. konzumno serijo pojavitev Cirkulacije 2 (Okus Cirkulacije, store Cirkulacija na žaru, Hobotnica s polento, Pecunia fidens,…) nadaljujemo 14. avgusta 2008 na Kopergroundu v Kopru. Tokrat v obliki kondenzata (juha iz vrečke, instant polenta, dehidrirani pire,…), ki prihrani čas, ne služi pa preveč dobro odgovorom na kaj, zakaj, kako. Navodila bodo sicer priložena, nekaj pozornosti pa kljub temu ne bo škodilo.
vsak prostor širi svoje meje z okoliškimi in se prepleta , napadi v standarde, ki jih postavi autor so lepota in bogastvo hipermedijskega dela, take variante bodo zahtevali, ker v hitrosti odvajanja različnih podob je bodočnost umetnosti.
konkretnost softwera ima težo ceglov. in podoba bo biološka proteza mentalnega sveta. Hipermarket je kočno na 30cm od oči.
pred nastopom Cirkulacije 2 na Kopergroundu, Koper 14.08.2008
pridemo v sredo, 13.08.2008, z dvema avtomobiloma
odidemo v petek, 15.08.2008, z dvema avtomobiloma
skupni performens Cirkulacija pod pritiskom bodo sestavljali nastopi (verjetno v tem vrstnem redu – od bolj pasivnega do bolj aktivnega…):
– Ksenija Čerče – video delo naslovljeno “padec…” (8:09 min), v katerem je ritmična osnova zasnovana eksperimentalno, bazira predvsem na prisotnosti in odsotnosti zvoka in podobe. Sonorni in vizualni dogodki so v časovnem sosledju prvenstveno usmerjeni k poobčutenju odsotnosti. Zvočni video bazira na raziskovanju, kako zveni tišina po-tem, ko ji je odvzeta natančno določena zvočnost in kako zveni podoba, ko je umaknjen zvok. Čas se ne ustavi. Drugačen uvod zvoka odmeva tišino različno.
Zvok, video, besedilo: ksenija čerče, kamera: aleksandra vajd, ksenija čerče, vasja cenčič, glas: petra govc, glas deklice: simona kopinšek. Hvala mojci zupanič, barbari novakovič, jožefu kržišniku, virginiji woolf in liz philips (New York-Unije- Ljubljana 2005-2008)
– Boštjan Leskovšek – koncert “Puščava realnega 2”
– Majda Gregorič – video zanka “Snežni, dežni, ognjeni ostružki”, zvočne interaktivalije
– Borut Savski – interaktivni generirani avdio in video sistemi 1, 2 in/ali 3 (1: objektna videografika, 2: črkovno-besedna videografika, 3: podoba podobe = manipulacija), koncertni trenutek
– Milan Kristl – zvočna in/ali video manipulacija = koncertni trenutek
kolikor se zdaj zdi, se bomo skusali ogniti odra (ki verjetno bo) – ampak najbrž ne na vsak način. Imeli bomo dva ploščata senzorja – enega v prehodu do atrija, drugega nekje na samem prizorišču, ki bosta progresivno s potekom vedno bolj udeležena tudi v zvoku celote. Ob koncu je vse skupaj nasiceno do skrajnosti, morda pa poskrbimo tudi za bolj kultiviran odvod.
osebna oprema:
osebni instrumentarij prinesemo s seboj (računalniki, elektronika, senzorji, en video-projektor, osnovni tonski in video kabli, kratki električni razdelilci ter mala mešalna miza)
centralna oprema, ki jo potrebujemo:
– centralno ozvočenje (stereo) – lahko tudi dva dodatna zvočna monitorja
– mešalna miza s 3-4 stereo linijskimi vhodi
– mikrofon ali dva – morda en brezžični
– 1 centralni video projektor (tisti, ki je kasneje namenjen filmu) z VGA vhodom
– centralno = glavno projekcijsko platno
– 1 dodatni (lateralni) projektor z VGA vhodom (dodatno platno = tkanino = zaveso sami zrihtamo)
/traktat o stroju časa/
Čas je temeljni stroj (ustroj) človeške civilizacije. Je glavni linearizator – stvarnik konstrukta preteklosti in prihodnosti, starega in novega, dobrega in slabega. Je uničevalec in stvarnik. Je (zobato) kolo (Moebiusova zanka?, spirala časa?, cirkulacija?) – krog kreacije (in destrukcije). Je konstrukcija. Vmesnik, prevajalnik kulture (nered, nesmisel -> v red, smisel). V konstruktu časa je vedno prej in vedno po. Vzročnost in posledičnost. Je avtoritarni sistem vrednotenja. Diktatura (stroja) časa.
Posamezno živo bitje pa se mora včasih izmakniti diktatu času. V takšnem primeru izstopi iz zobatega kolesja, ali pa mu polomi zobe. Zato je kolesje izumilo začasne kolektivne rituale nezavednega.
—————————————————————–
Cirkulacija 2 je umetniško-socialna iniciativa, ki jo trenutno sestavljajo Majda Gregorič, Boštjan Leskovšek, Ksenija Čerče, Milan Kristl, Borut Savski. Zbrana je okoli istoimenskega prostora za produkcijo in predstavitev sodobnih vej umetnosti v nekdanji tovarni Rog. Ključna beseda je samoprodukcija, kar pomeni ponovno prisvojitev pravice do celovitega zagotavljanja pogojev za naše delo.