Fukuhara Lisk Savski :: Dislociran duh

Published on November 17th, 2022

V petek, 18. novembra 2022 ob 20.00 vabljeni v Cirkulacijo 2, Podhod Ajdovščina Ljubljana, na plesno-glasbeno predstavo

Dislociran duh

Ples = dance: Ryuzo Fukuhara
Tolkala, bobni = percussion: Tracy Lisk
Dislocirana tolkala = percussion: Borut Savski

Cilj predstave »Dislociran duh« je predstavitev novega načina dojemanja plesa, kot scenske umetnosti, ki jo podpira alternativno dojemanje odnosa med vsakdanjim življenjem in plesom. Predstava je nastala v razmerju do naslednjih tematik – duh, dislokacija telesa in uma – ter večplastnost fizične izkušnje bivanja.

English short:
An objective of this dance piece is to dislocate “dance” which is conventionally understood as it is – historically. Since modern dance was invented from classic ballet – dance is accepted and understood mostly by its dance-like movement. It is a performative act like gender norm, which is strengthened and imprinted by repetition of numerous stage performances. But I am not aiming to make a performance like no-dance dance – as Jerome Bel once made. To dislocate dance is just to move out the connections – which are like the human body joints. It means that dislocated parts do not disappear, they are still there – but do not function properly. I attempt to achieve such a state in the movement of the performance. I believe that dance itself would appear as if a spirit (or ghost) remains after the life (of those movements). In addition, I use a human body as a prop. The prop is like a dislocated human body, functions like a famous Butoh dance statement by Tatsumi Hijikata: “It is a dead body which tries to keep standing with his all might”.

Nastopajoči sodelujejo tako, da v ločenih vlogah soustvarjajo dislokacijo in ločenost prostora, kar spodbuja gledalce h konstantnem menjavanju pozornosti in jih opozarja na njihovo lastno percepcijo realnosti. Eden od umetnikov je na začetku postavljen v prostor kot rekvizit, ki funkcionira kot »mrtvo človeško telo, ki se poskuša ponovno vzpostaviti z vso svojo voljo,« – kot bi to opisal Tatsumi Hijikata. Skozi predstavo se ta vloga prelevi v telo, ki prevzema fizične in energetske impulze iz občinstva, jih prevaja ter vzpostavlja odnos z drugim telesom na odru. Fizični impulzi iz občinstva so vsakodnevni gibi, kot so praskanje po obrazu, tresenje z nogami, premikanje pogleda… Ti gibi so izvedeni povsem enakovredno plesnim gibom. Drugi umetnik v prostoru se ukvarja z dislokacijo lastnega giba, ki poteka skozi odmik od že vzpostavljenih povezav med telesnimi sklepi. Tako se funkcija telesa razblini in ustvari novo stanje zavedanja.

Sprejemanje vibracij občinstva ustvarja odnos z gibalčevo nalogo dislokacije lastnega telesa in zabriše meje med nastopajočimi in gledalci, ter med zunanjim in notranjim prostorom. Iskanje skupne vibracije sledi fenomenu, ki ga umetnik imenuje »poglobitev v različne plasti bivanja.« Gledalec v tej predstavi ne postaja nastopajoč, vendar s svojim stanjem vpliva na potek in stanje nastopajočega. Predstava želi gledalca spodbuditi k novemu dojemanju plesa –  kot že obstoječega globljega sloja realnosti, v kateri že živi. Skozi kontekst predstave nastopajoči katalizira prostor in čas.

Metodologija, ki jo umetniki uporabljajo za razvoj predstave je originalna metoda »fenomenološki odnos do plesa« in izhaja iz Maurice Marleau-Ponty-jevega dela: Fenomenologija percepcije kot »predsodki zavesti.« Namen takšnega plesa je odmik od teh predsodkov – skozi dojemanje objektov v prostoru in z direktno povezanostjo skozi čute in fizično akcijo. Ta metoda želi opomniti na dejstvo, da predmete in situacije, ki v vsakdanjem svetu tvorijo pojave, opisujemo z orodji, ki so statični in omejujejo naše razumevanje in interakcijo.

Naše opisovanje sveta zahteva tretjo osebo, ki sprejema informacijo. Ko opis postane kodificirana informacija, lahko pridobi pomen kot skupno znanje. Ples ne opisuje sveta, ampak ga interpretira. Ples kot konkretna fizična akcija interpretira svet preden ga zavest oblikuje v opis. Cilj dela je odrekanje opisovanju sveta. Plesalec opazi in razloči predmete v prostoru kot ozadje. Ko se nastop začne, se plesalec osredotoči na določen predmet iz ozadja. Ko se osredotočimo na predmete v vsakdanjem življenju, ti takoj pridobijo pomen z običajnimi metodami razlag. Ta pomen se kaže kot znanje, ki ga Ponty imenuje »predsodek zavesti« in omejuje naše dojemanje. Vendar pa bi se plesalec, ki se osredotoča na objekt, v predstavi lahko izognil takšnim navadam omejevanja z odmikom, odlašanjem z razlago ali presojo fizičnih objektov in njihove situacije, tako da bi dosegel bolj obrobno razumevanje sveta. Nenavezanost je veščina, s katero lahko prenehamo pritrjevati vnaprej izdelano znanje o predmetih in jih opazujemo z integriranim čutom telesa.

Pristop, ki ga predlagam, je interakcija s kakovostjo stvari, približevanje predmetom po njihovih lastnih pogojih. Ples je občutek, ki ni omejen s praktičnimi vprašanji, kot so: družbeno življenje ali rutinski postopek. Plesalec je sposoben brez presoje reagirati na predmete, ki ga obkrožajo. V plesu imata tako resnični predmet, ki ga plesalec zazna, kot imaginarni predmet, ki ga plesalec vizualizira, enako vrednost kot motivi za izvajanje giba.

Direction/choreography/performance: Ryuzo Fukuhara

Ryuzo Fukuhara – plesalec, koreograf in učitelj plesa
rojen leta 1965 na Japonskem, je leta 1989 diplomiral na Akademiji za umetnost v Nagoji na Japonskem pri predmetu eksperimentalnega oblikovanja. Med študijem je začel plesati z dvema pomembnima Buto plesalcema, Semi-Maru iz Sankaijuku in Min Tanaka, od katerih se je naučil Butoh tehnike. Leta 2000 je začel delati kot plesni umetnik v Evropi. Ryuzo je med rezidenco v Evropi razvil lastno plesno metodo, leta 2006 pa je prejel 2. nagrado na tekmovanju za solo ples v 11MASDANZA – Mednarodnem festivalu sodobnega plesa na Kanarskih otokih v Španiji. Leta 2010 je bil povabljen, da poučuje plesni mojstrski tečaj pri režiserju Ismaela Iva na La Biennale di Venezia v Italiji. Istega leta je Ryuzo prejel status samozaposlenega v kulturi pri Ministrstvu za kulturo v Sloveniji. V septembru 2016 je bil povabljen kot gostujoči predavatelj na podiplomskem tečaju in plesnem tečaju na univerzi Towson. Na festivalu FringeArts v Filadelfiji, ZDA, je izvedel tudi plesno delo z naslovom »RHIZOMAS« – v sodelovanju z glasbeno skupino Wormhole Superette iz Philadelphije. Ryuzo poučuje Butoh ples na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani od leta 2013.
Splet: http://ryuzofukuhara.blogspot.si/

Tracy Lisk je tolkalka, slikarka in kuratorica, ki živi v Philadelphiji v Pensilvaniji. Magistrirala je na Univerzi v Arizoni, kjer je študirala slikarstvo. Je ustanoviteljica improvizacijskega dueta (prej trio & quartet) Wormhole Superette, ki so nastopili na festivalu FringeArts 2016 (v katerem je sodeloval tudi Ryuzo Fukuhara), na seriji The Event Horizon v Rotundi v Philadelphiji, redno nastopajo na festivalu Frantasia Improvisational Music v Maineu, že več let pa tudi v četrtkovem eksperimentu v Holyokeu v Massachusettsu. Lisk je študirala tolkala v Salvadorju in Rio de Janeiru v Braziliji ter nastopala v najpomembnejših tolkalskih skuppinah v Philadelphiji. Leta 2019 je nastopila solo na XFestu v Worcesterju v Massachusettsu in tudi kot del HOT serije (Philadelphia), Electronic / Experimental Music At Quinn (Beacon, NY) julija in Xfest – Ciper 2019. Leta 2019 projekt Rhizomas v sodelovanju z Ryuzom Fukuharo in Stefanom Doepnerjem,  Cirkulacija 2.
Povezave:
https://wormholesuperette.bandcamp.com/
https://soundcloud.com/wormhole-superette

Borut Savski (1960) je intermedijski umetnik, skladatelj in producent. Deluje kot samozaposlen v kulturi od leta 2004, kot avtor na polju  umetnosti pa od leta 1998. Zanimajo ga algoritmične lastnosti principov in naprav, ki na ta način izkazujejo avtonomijo in tako postajajo bitja. In s prav takšnimi bitji se ukvarja: tako na ravni naprav, posameznikov in kulturnih pojavov. Med kulturo in naturo ne vidi bistvene razlike. Opravlja redno založniško dejavnost Trivia Records Zapisi in producentsko-ortganizacijsko dejavnost v sklopu Cirkulacije 2. Tolkala bo igral na turboflavti.
http://www.ljudmila.org/~savskib/


Events so-far:

2022 [Via Negativa vabi] GLASS ILLKA / na predvečer referendumskega dne + Studio 8.1 – Jan Kopač – Vignettes + Fukuhara Lisk Savski :: Dislociran duh + Radharani Pernarčič – PLESNI VODIČ PO KATALOGU UDOBJA + TZUSSS / Silvan Schmid, Tizia Zimmermann, Urška Savič + Maayan Liebman Sharon – INTIMACY / work in progress + Cirkulacija 2 & Stroj za izboljšanje sveta na PixxelPoint v Novi Gorici + FUCKUPTIMEMACHINE by Vida Vojić + [vabljeni] Studio 8.1 / Jan Kopač – Sin_thesis + BIG BANG vs STRING THEORY / big-bend Cirkulacija 2 + Guionnet | Murayama | Filip :: 3 x 2 = 3? + ŽIVI FOSIL / Tatiana Kocmur, Liza Šimenc + Javno dobro in nestanovitni mediji + Nina Stopar – Rojstvo slike | The Birth of a painting + ME SLIŠIŠ :: mozaični dogodek v Cirkulaciji² + ZAKLONIŠČNI TRIO (Estela Žutić, Keiko Myazaki, Gilles Duvivier) + First Terrace Tour 2022: Sofheso, Specimens, Skip Summers, JC Leisure + FriForma: PASCAL NIGGENKEMPER – La vallée de l’étrange / Dolina čudes + [last minute] Zebracadabra: Z/Apophasis – concertanz + Radio Študent TRESK #13: razstava vizualnih natečajev + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 3 + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 2 + Lapsus-quo / NOTA – Elvis Homan, Boštjan Simon, Liza Šimenc + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 1 + Oblak / gibalno-zvočna video kompozicija + Untergrunt poletni jazz festival: Marko Petrušič Petko + Maja Weiss – BELI BOJEVNIK V ČRNI OBLEKI | director’s cut! + KA TO GLEDAŠ / končna razstava študentk in študentov 3. letnika VIST + Neža Zupanc – recital za flavto + Skupni imenovalec | Common Denominator / velika skupinska razstava + FriForma & Cirkulacija 2: Drašlerja in Røysum + Anita Wach: Levica Sredica Pravica & zvočne zgodbe + Draženje očesa // 53. rojstni dan Radia Študent! + Studio 8.1: Jan Kopač + Kasper T Toeplitz: Elemental II & Burning House + Uspavanka za Cirkulacijo št. 2 in druge zvočne zgodbe + KonstruktK3 smo državljani NSK + [neumorna] FriForma: VVU (Violeta García & Javier Areal Veléz) in Primož Sukič + Martina Jurak: Prehajanje : : Cirkulacija 2 + KUD Mreža / FriFormA\V: MRM trio & Lina Rica + Feminizem zavzema mesto! FriFormA\V in Rdeče zore + Prezenca in e-senca akademskega slikarja Dominika Mahniča + [Cirkulacija 2 & FriForma] Dve trobenti: Silvan Schmid & Timothée Quost / dva Seijira: Seijiro Murayama & Jernej Babnik Romaniuk + Emil Memon GRAFFITI finissage! + 2021 beepblip, Tisa Neža Herlec, Lina Rica: Relativna tišina ob zori + Marta Fakuch – Wellness @ C2 + Emil Memon – GRAFFITI + Studio 8.1: Kako živijo ljudje (bonus track) + KUD Obrat: Onkraj 10 let & Stefan Doepner: Humus + Joe Summers: Five New Songs + 1,5 + Diorama: vizualni dialog Tatiane K. in Giampaola P. + Studio 8.1 #4/21 Brina Kren: kako živijo ljudje. + Mladi Raziskovalci IV. – Lenart De Bock – Steps + Tjaž Juvan: NOISTER::C² – cirkus cirkulatio + Dialog 1,5 + Asinhronost / Tatiana Kocmur in Borut Savski + Tao G. Vrhovec Sambolec – Brati (kot) telesa + Studio 8.1 #3 + Šum #16 + zapovedujemo: John Duncan – Ž + FriFormA\V: LĪMEN + Festival Re_humanizacija! + Cirkulacija 2 – Stroj za izboljšanje sveta v Celju | World Improvement Machine in Celje | 2. letnik + Elvin Brandhi – FEAR THE FEARLESS | BOJ SE NJIH, KI NE POZNAJO STRAHU + Studio 8.1 — Kako živijo ljudje, 2/21 + Barbara Kapelj – Lastne sobe | Rooms of Their Own -> WOW + Gonko Doepner Organism + Mike Hentz – KROG | CIRCLE => festival! + Zeleni zvoki Umoblodnice + JazzzklubMezzoforte Cirku5lacijA sVOBODNImEDmEDIJSKIjAMsEssION + Studio_8.1 _ Brina Kren _ kako živijo ljudje + Barbara Kapelj – Mesto prihodnosti / urbanistično-gradbena delavnica za najmlajše + Peter & Alexander = how to keep loudness quiet? | kako ohraniti glasnost tiho? + Radharani Pernarčič & Cirkulacija 2: IZUMIJE CASTRA FIK ARKE + abeceda = Mladi raziskovalci, Osnovna oblika in Serija Tu + Rdeče zore: Ingver in GverilkII + Kvadratni meter: NAJEMNINA + STROŠKI + Duhovi preteklosti oživljeni + 2020 Razširjena Cirkulacija 2: Stroj za izboljšanje sveta + Kovidska (hiper)produkcija Cirkulacije 2 + Neven Korda – SPOMINI NA SEDANJOST + Razglas: Mehatronična delavnica Cirkulacije 2 + Borut Kržišnik DANCING MACHINE (new | neu | nov) album + FriFormA\V: Christine Schörkhuber / Noid (Avstrija) – Razmestitve (zvočne instalacije) + Studio_8.1 _kako živijo ljudje, drugič + Q Hologram 2070: Muzej raznolikosti + Vida Voyage aka Vida Vojić aka lonesome cowboy aka secret agent… + Alessandro Di Giampietro – “Assist” | “Pomagalo” – Ikonografija objema + /// Polymorphic ritual //// + presentation_performance: Sailor_log: 3rd ocean + post_festum: uvertura festivala A dela? v Cirkulaciji 2 + ČAS BREZ DOTIKA – skupinska razstava + FRIFORMA\AV: NOITU – SCATTER_RADAR + Skladnjin skupek #1: ad-hoc koncert v Cirkulaciji | podhod Ajdovščina + Studio_8.1 _kako živijo ljudje + Stroj za izboljšanje sveta | weltverbesserungmaschine + Tatiana Kocmur | Liza Šimenc – MARY JANE + Francisco Tomsich -> ELEGIJA | ELEGY + Program 2020 + Cirkulacija 2: Novice iz podzemlja + Cirkulacija2GO – kot Feniks! + Cirkulacija 2 uspešno izseljena! Exodos completed! + [izseljevanje] Cirkulacija 2 na prelomu + 2019 [napovedujemo] Javno-zasebno partnerstvo! + Angstblüten II / Timor Flores II + Nikolaus Woernle et al. – MODULAR MONSTER + Elvin Brandhi: Pozdrav žetvi in nastopu mračnejšega dela leta! + Dre A. Hočevar et al – Verso Doxa / celotedenski intenziv + Terraformer predstavlja: Ž, Neo Cymex in Kikiriki + Robert B. Lisek & Cirkulacija 2: UI za umetnike – AI for artists + Boštjan Čadež: Gospod Procesor, razumete življenje? + B-stran: Lab Irint + Dominik Mahnič – 1/200 + IvAnKe – Outsukisama | performens/ predstava + Rdeča Raketa & Patrick K.-H v Cirkulaciji 2 + Doepner & Summers: Drevesna harfa (ali: Samo drevo nas je), prvi del + Vida Vojić – Sen novih zgodb + RAZPROSTOR – razstava in večmedijski dogodek + Skrivni svet Noldusove + RHIZOMAS /Ryuzo Fukuhara, Tracy Lisk, Stefan Doepner/ + Urška Preis & Kaja Janjić – Razgaljeno + tridnevna kitarska šagra: Gino Lucente – Sagra + Sukitoa O Namau & Joe Summers live + Joe Summers | The Last Of England – live score + Tristo tisoč duš na ljubljanskem gradu + RADART #10: X/L Experiment: Radio Tovarna + Cirkulacija 2: Kakofonija kakovizija v Osmozi + ALUO uho in ALUO+C2 praktikum + Program 2019 + 2018 Ne(do)konč(a)no… + “-O-” = Simon Svetlik, Ryuzo Fukuhara in Takatsuna Mukai v C2 + Sound Chambers Series vol. VIII meets C2 + “Bodi Jimi tudi ti!” – delavnica na Gradu Kromberk | Pixxelpoint 2018 + C2 na festivalu Umetnosti in robotike v Trstu | C2 at the Festival of Arte e Robotica in Trieste + Biti aparat | biti umetnik = Roboti risarji + Simpozij Umetnost umetne inteligence | The Art of Artificial Intelligence + Exodos: C2 v Helsinkih / Finska + Jesenski dnevi tečejo | As autumn days go by… + MED, CIMET, ROZINE IN ČAS balletkvintet + Večmedijski skupinski dogodek: MED ZVERJO IN NEMOČJO + Anže Sever – Rob + friformA\V / 16.08.2018 / Lina Rica (HR) / Bálint Bolcsó (HU) / Samo Kutin (SI) + Neven Korda – Daj mi mir! + Petek trinajstega: Trije zvočni pari + Vida Vojić: poezija, zvok in glas + Špica Ljubljana: Alessandro Di Giampietro – Thinga Things | Stvari + Jana Jevtović & Engin Can: Teleskopiranje | Telescoping + oOo! 5. oOobletnica poOovezoOovanj v C² + Izračun Slepih Pilotov + A Pit of Koelse | Luknja Koelse: Sublimacija znoja + Velenje v Ljubljani: Kutwyv + Nova londonska scena | New London underground Specimens, JC Leisure, Vida Vojić, Joe Summers + John Duncan “The TELL” = svetovna premiera + In vendar se vrti | Eppur Si Muove + Cirkulacija 2: Program 2018 + Disinformation + Savski v Coni + Alte Lezbiše Kunst; zvočni performans + 2017 Kikiriki in ROR v C2 + Doepner in Savski na Robotics Anteprima v Trstu + Marko Batista – Uspavanka za CIRKULACIJO + Nez Pez // Pez Pushing + Maribor: Ambasada Cirkulacija 2 na MFRU + Stiropor = ekspandirani polistiren + Klaus Filip (Dunaj/ Avstrija) ::optosonics:: + HuXterlTronik = Dani Bedrač + ::vtol:: = Dmitri Morozov + Peter Rauch: Ponavljanje – samostojna skupinska razstava + Knjiga oglja / DopisovanjeM + Monika Pocrnjić – SVAROG.3 + Ponovni vzpon Poljske kraljice! + Tatsuru Arai – Arkhitek-ton /+\ Tinitus – Ljubezen je hladnejša od smrti + M / DopisovanjeM + Tanja Vujinović – Univerzalni objekti (Eksplozije, BBFs2, Tihožitje) + Mešani dvojni trojček | Mixed double triplet = Mike Hentz, Javier Areal Vélez, Strunarja + Derek Holzer – VECTOR SYNTHESIS | VEKTORSKA SINTEZA + OPERA ROBOTANIKKA GENESISI Karl Heinz Jeron + ZASAVJE NOISEFEST v C2/Tobačna/Ljubljana! + Adam Donovan & Katrin Hochschuh: Psychophysics Machines and Swarms + Ewa Justka at Robotanikka: Light = Sound || Zvok=Svetloba? + Robotanika: Genesis + Mini Maker Faire @ C2 Tobačna Ljubljana! + Z.B.Ø.R. (Boštjan Perovšek, Marko Košnik, Borut Savski) + Alessandro Di Giampietro – Whatever you think I am that is what i’m not + Seppo Gruendler in Josef Klammer – Mali pribor | Kleines Besteck + Cirkulacija 2: Program 2017 + Preko vode do svobode v Kinu Šiška + Luka Prinčič: Razpoke vmesnika IF4Q + 2016 Duplerica: Boštjan Čadež “ROJ” in DivinaMimesis “AUTOBIOGRAPHICAL ANIMAL” + Simfonija groze. Happy New Fear 2017! + RADART #7: RADAR NAD TOBAČNO + Zaprtje -> Dominik Mahnič – Kosi 2014-2016 + Robotanika na razstavi Robotica v Trstu + slikarska razstava -> Dominik Mahnič | Kosi 2014-2016 + John Duncan v C² ! + Simptomi meta mesta #37: Želja + Anyma na obisku v Cirkulaciji 2 + MC2=Ǝ / gibalna razstava + Neverjetno! 10 let Cirkulacije 2 + Herman & Savski: Vračnica in bali; druga javna vaja + Nina Dragičević: Parallellax release + V nedeljo se dobimo: Na stalnem naslovu najinega početja + Robotanika = C2 gre v Velenje + Herman & Savski: Vračnica in bali; prva javna vaja! + 3. avgust 2016: Niku Senpuki & Emerge, pavleisdead, Emerge & Neven M. Agalma + Atlas of Tremors v C2 + Zasavje NoiseFest 2016 v C2-labu! + Klima: Nedekadentni koncert? + DekaDANCE + Mike Hentz: Živa umetnost kot raziskava kulture in življenja + Napovedujemo: Klima, dekadenca, človek|stroj + Kdo je Mike Hentz + Dogodek O5 v C² + V iskanju izgubljene enostavnosti + Urkuma in ROR v C² + April/ maj v Cirkulaciji 2 – uvod v antidekadenco + Sejem Dostop do orodij | Access to Tools + Dobrodošli na ATT/AND Rijeka – Semenj umetniških orodij! + 2015 happy new fear 2016 – zabava na žicah + Oscar Martin: Ekstremni Atraktorji v C2 + Jesenski odmevi Hrup smo mi: Dušan Zidar + Jesenski odmevi Hrup smo mi: Arturas Bumšteinas + Predstavitev C2 tehnologij na #MTFCentral + šmarnica in cvičk v C2: N’toko in Igor Vuk + Cirkulacija 2: Showcase 0.3 = prigodna razstava preteklih in prihodnjih del in opravil + Hrup smo mi::Kulturni vmesniki + Strictly Analog 3# in Svetlobna Gverila v Tobačni & C² + RADART #6 :: RADAR RIZOM :: 4 LETA PLATFORME RADAR + Ars ac²ustic²a -> ART’S BIRTHDAY PARTY, 16. januar 2015 + 2014 Happy New Fear! + Hrup smo mi: Prostor časa | Space Time + Microbot (Stelarc in Doepner) v Cirkulaciji² + C² – otvoritev novega prostora Cirkulacije 2 + Smernice razvoja: Prostor časa + 2013 VELIKA POŽRTIJA – sobota 21. december ob 20.00 + Arduino praktikum = novodobni tehno intenziv + Dva ugrabljenca z MFRU: John Smith in Oscar Martin + C2 / Platforma za totalno umetnost: Tri socialne skulpture + Izjava Cirkulacije 2 – skupine začasnih uporabnikov Roga + Globoki temni gozd + Zvok organizma – Organizem zvoka + Fruity-Box (Karl Heinz Jeron v Cirkulaciji 2) + Taste of Vtol/ Okus Vtola + Redno letno srečanje ljubiteljev cirkulacije + 2012 Cirkulacija 2: pričetek predstavitev in delavnic Uvod v arduino v RogLabu + Multipla cirkulacija – socius urbis / otvoritev RogLaba + Interšmano = Cirkulacija 2 praznuje… + Sajeta 2012, tehnološke delavnice -> Združene sile C2_TO + Tri muhe na en mah: Cirkulacija 2, Konrad Gęca in Ana Raquel Pereira + Cirkulacija 2 v Zagrebu – galerija Močvara, 9. -13. junij 2012 + Total Noise Session #3 – Marcus Beuter = umetnost zvoka + v Cirkulaciji 2: Uvod v arduino + Kunst und Brot – Salon des Refusés 2012/1 + 2011 Drevo spoznanja in Hrupni robot v C2 + Platforma za totalno umetnost na MFRU 2011 + testna verzija: Urbi et Orbi intervencija – v vašem mestu, ko pade noč… + Paralelni svetovi na Metelkovi + Cirkulacija 2 na Sajeti 2011 + Cirkulacija 2 na Svetlobni gverili + 42 let RŠ – platforma RADAR + Redundantne tehnologije – zbiralna akcija + Cirkulacija 2: Space is the Place + Indija v Cirkulaciji >< Cirkulacija v Indiji + 2010 Zvoki Cirkulacije 2 na Novem trgu v Ljubljani + Razširjena Cirkulacija 2 na Pixxelpointu + C2_Kiblix_Mfru_Haip : Total Noise Session v Cirkulaciji 2 + Jesenski sadeži Cirkulacije 2 + Social Noise Session + C2 na Paralelnih svetovih na Metelkovi + Cirkulacija 2 na festivalu Sajeta 2010 + New media drivers feat. Cirkulacija 2 + Expanded Cirkulacija at Alkatraz + Expanded Cirkulacija at Alkatraz – scheduler + Cirkulacija na Vstop prost v Celju + Cirkulacija 2 prejme Zlato ptico + Predstavitev Cirkulacije 2 v Novi Gorici + Cirkulacija 2: Pomladanski zvitki in Mehki zvoki naveličanosti + Cirkulacija 2 gosti vegetarijanko, aktivistko, umetnico, glasbenico in galeristko Reni Hofmueller + 2009 Cirkulacija 2 na Netart Community Convention v Grazu + javno snemanje: Analogična kompozicija + Reality show – “voice-noise karaoke” + Moška umetnost / Male art + CIRKULACIJA 2 na festivalu SAJETA pri Tolminu + Prostor zvoka = telo zvoka + Cirkulacija 2 in Antikonzum + Netart – krompir v žerjavici + 2008 Cirkulacija 2: Vladavina Konzuma + Majda Gregorič v Muzeju premoderne umetnosti + Transpozicije prostorov na Paralelnih svetovih + Odprta Cirkulacija 2 + Cirkulacija na koruzi / Dario Seraval v Brlogu + Napoved: Cirkulacija pod pritiskom + Elektro / Elektra + Zvočenja v Cirkulaciji 2 + Novi okusi Cirkulacije 2 + Video: Kerber nezavednega + Kerber nezavednega in druge zgodbe + Okus Cirkulacije 2 – st. 3 + Video: Event C + Čisto običajen večer v Cirkulaciji 2 + Totalna razprodajna razstava umetnosti + Event C: Taljenje umetnosti v dogodek + Hobotnica s polento + Brlog + 2007 Rotirajoči dogodek v Cirkulaciji 2 + BRLOG + Predstavitev Trivia Records / Zapisi v Cirkulaciji 2 + Razbita lepota, Broken beauty + Reanimacija Cirkulacije + CIRKULACIJA 2 v tovarni Rog nadaljuje + Boj se kreativnosti oblastnikov! + INTERDISCIPLINARNA POSTAJA