Cirkulacija 2: Program 2017

Published on March 14th, 2017

V Cirkulaciji 2 z veseljem napovedujemo otvoritev sezone leto 2017/ letnik X, ki bo v četrtek, 30. marca 2017, začenši ob 18.00: Preštevanje podpornikov in domačih. Predlagamo socializiranje na način “shareanja” (kakšno dobroto prinesite s seboj).

Prigodni kulturno-umetniški program se bo začel ob 20.00 dokaj neobvezno – impro session, dva ali trije. Mali synthi velikega Boštjana in otožni zvoki mandolin – Savski + Cirkulino ter Kristl.

Sezonske vstopnice so na voljo za en rabljen laptop (letnik 2007 in starejši, vendar ne pred 2003).

space11

v nadaljevanju:

Klammer & Gründler Duo

Klammer & Gründler Duo

Sreda, 12. april 2017 ob 20.30: Seppo Gruendler in Josef Klammer – Mali pribor | Kleines Besteck
Oba glasbenika improvizatorja prihajata iz Graza/ Avstrija. Mali pribor pomeni mali nabor instrumentov, tudi tolkal – morda le “snare” in “hihat” (Klammer) ter miniaturna električna kitara (Gruendler).  In seveda modulacije in perturbacije s pomočjo elektronike. Oba glasbenika že dolga leta sodelujeta v različnih zasedbah, v katerih sta bila oba vedno tudi nosilca.

Klammer in Gründler sta med pionirji elektroakustične improvizirane glasbe, pionirja pa sta še vedno – tudi v današnji digitalni dobi. Klammer & Gründler Duo (KGD) je nastal v avstrijskem Grazu leta 1985 in ostaja ves čas aktiven projekt, ki se po svoje preriva med različnimi z improvizacijo povezanimi stili: impro-rock, free-jazz, elektroakustika in elektronika.
https://de.wikipedia.org/wiki/Klammer_%26_Gr%C3%BCndler_Duo

flyerB2Cut20. – 27. april 2017: Alessandro Di Giampietro – Whatever you think I am that is what i’m not / LIMBICO; prostorska instalacija
Ale je najnovejši participant pri prostoru C2 na Tobačni. Poleg otvoritve napoveduje še dve intevenciji znotraj prostorskih parametrov. V sodelovanju z domačini.

Alessandro Di Giamapietro se pri svojem umetniškem delovanju ukvarja s fotografijo, video inštalacijami in performansi, pri čemer ruši konvencionalne pripovedne oblike ter zidove med realnostjo in fikcijo. V kontekstu eklektičnega, šaljivega in navidezno minljivega izražanja ustvarja bizarne in skrivnostne situacije, v katerih realnost postane negotovost, negotovost pa se zlije z realnostjo.

Njegovo delo, pa naj gre za fotografije ali video inštalacije, je v svojem bistvu vizualna kakofonija podob in živih barv, ki so igrive, a obenem predrzne in moteče. Vsa svoja dela realizira z amatersko opremo, vsakdanjimi napravami, kot npr. pametnimi telefoni. Celotno delo je neke vrste osvobodilni ritual, v katerem so družbene norme in zunanje podobe potisnjene ob rob, izpod mask pa privrejo skrivni vzgibi. Pošasti, ki živijo v Alessandrovih stvaritvah, se nenehno kopičijo in rastejo v organizem, ki se širi iz realnosti v fotografijo, video ali na internet.
/Francesco Urbano Ragazzi/

Foto Borut Krajnc

Foto: Borut Krajnc

torek, 9.maj 2017: Z.B.Ø.R. (Boštjan Perovšek, Marko Košnik, Borut Savski), kar je troglava zvočno-raziskovalna intervencija njihovih glasov in sočasnega elektronskega preoblikovanja.  Trojica izpostavi tri avtorske načine – z možnostjo kratkotrajnega poenotenja – kar bi lahko celo imenovali zbor. Ne ravno naključje je hotelo, da dan sovpada z dnevom zmage nad fašizmom.

Moške sodobne različice vokaliziranja so izven gostilne ali cerkve (formatiranih oblik pevskih zborov) redke. Na pobudo Košnika, ob neposrednem nedavnem vzoru Tomažinke, je nastala ideja za glas kot izhodišče in elektroakustične prijeme kot berglo.

Ljubljana_MMF_Logo13. maj: Mini Maker Faire Ljubljana
Maker Faire je svetovno največji ‘show and tell’ dogodek, ki združuje raznovrstne ‘maker-je’, izumitelje, ustvarjalce, umetnike, znanstvenike in tehnološke zanesenjake. Celodnevni sejem z razstavami, demonstracijami in delavnicami bo potekal v soboto 13. maja od 10.00 pa do večernih ur na več lokacijah v Tobačni Ljubljana – in tudi v Cirkulaciji 2. Dogodek je konglomerat znanstvenega, obrtniškega, podjetniškega in izobraževalnega delovanja, ki s povezovanjem vseh teh in še nekaterih drugih sfer bivanja in dela družbe, ponuja zanimivo raziskovanje vsakomur, ki ima željo po novih odkritjih. Zato vabljeni vsi!

robotanika223. maj: otvoritev razstave/ performativnega tehno okolja Robotanika – Genesis
Sodelujoči: Lars Vaupel (Nemčija), Ewa Justka (Velika Britanija/Poljska), Adam Donovan (Avstrija/Avstralija), Karlheinz Jeron (Nemčija), Stefan Doepner (Slovenija/ Nemčija), Borut Savski, Dominik Mahnič, Boštjan Čadež, Boštjan Leskovšek (vsi Slovenija). Robotanika: Geneza je intermedijska razstava in sklop performativnih dogodkov. Tritedensko dogajanje bo imelo več vrhuncev:
Otvoritev razstave Robotanika: Geneza 23. maja.
Razstava bo odprta vseskozi v večernih urah – pa do javne zatvoritve konec prvega tedna junija 2017.
26. maj: Ewa Justka (koncert z malimi zvočnimi sintetizatorji, ki jih dela sama)
30. maj: Adam Donovan in Katrin Hochschuh

Javni vrhunci so v osnovi umerjeni na posameznega gostujočega umetnika, ki za ta namen izkoristijo prostor/ razstavo in seveda prejmejo polno tehnično in avtorsko podporo prisotnih sodelujočih umetnikov. Vsak od performativnih dogodkov je celovečerni, saj nastopi več avtorjev.
Cilji:
1. Predstaviti situacijo in kibernetske objekte/ naprave na način, da bodo glavni dejavniki (-> ne več zgolj orodja) avtonomne naprave, njihova vzajemno-prepletena in soodvisna dinamika. Naprave torej ne smejo biti samo klišeji in reprezentacije (pop-)kulturne dominance Človeka;
2. razumevanje pojma naprav razširiti še na mehkejše pojavne oblike (demodulirani signali: temperatura, radijski valovi, svetloba in drugo); seveda tudi računalniški programi (logični jezik). Nekaj od tega zajemati in prestaviti v vidni svet, slušni svet, gibanje, besede, kar so vse determinante intermedijskega estetskega prostora – to so mediji, ki jih kot intermedijci vse uporabljamo;

tumblr_static_naslovkačetrtek, 1. junij: ZASAVJE NOISEFEST INTERNATIONAL – ljubljanski intro
http://znfi.org
Zasavje Noisefest International (ZNFI), Vol. 4, once again brings a substantial list of international performers and noise artists from all over the world to show their craft at the industrial venue –  decommissioned coal-miners-washroom called “vašhava”. On both days, 2nd and 3rd June, the place is going to rumble under the intense pressure of sound frequencies, with added visual effect of the space itself (with chains dropping down from the high-constructed ceiling).

The festival is unique for the simple reason that it brings together various artists from all around the globe, to the industrial setting that is specific to the environment/region that we live in.

KHJ_giraffe_pdf2. do 7. junij: nadaljevanje Robotanika- Genesis
torek, 6. junij ob 21.00: Karl Heinz Jeron / Opera Robotanica
Karlheinz Jeron ima zanimiv pristop do pojočih struktur. Pojoča žirafa.

To je tudi  javna zatvoritev/ zaključni dogodek mini-festivala.

 

Derek Holzer: Vector Synthesis sketch, Helsinki FI, January 2017Petek, 16. junij: Derek Holzer (ZDA, Finska) – VECTOR SYNTHESIS | VEKTORSKA SINTEZA; audiovizualni performens; pogled v zvočno modulacijo svetlobe…

Projekt Vektorska sinteza temelji na audiovizualizaciji s pomočjo analogne sinteze na podlagi principov vektorske grafike, pri katerem se raziskuje neposreden soodnos me zvokom in podobo. Lahko je v obliki živega nastopa, ali generativne instalacije. Zvok in grafiko poganja analogni sintetizator, ki vpliva na vertikalne in horizontalne premika žarka in sestavlja oblike z neskončno resolucijo, kar omogoči hipnotičen pogled na zvok.
Več na: http://macumbista.net/?page_id=4869

18. junij 2017 ob 21.00: dvojni trojček – Mike Hentz, Javier Areal Velez, itd. ( Leskovšek, Savski)
Tik pred otvoritvijo razstave v galeriji Tobačna 001 tamkajšnji rezident Mike Hentz predstavi ključne točke sodobnoumetniškega ustvarjanja. Hentz je lani v C2 vodil umetniški akcionistični intenziv Klima/ Dekadenca.

JavierArealVelezPovsem naključno se ta dan pojavi tudi argentinski skladatelj in improvizator na kitari Javier Areal Vélez, ki je odprt za kakršna koli sodelovanja.

Javier Areal Vélez is an Argentinian composer and improviser who performs mostly on electric guitar, with or without things stuffed between its strings. His approach relies heavily on a primal technique that emphasizes timbre and rhythm, and avoids traditional forms in favor of intensity, dynamic contrast and general strangeness. The physicality of his interactions with the guitar creates sonic outcomes not usually defined by any specific genre.
http://javierarealvelez.com.ar

TanjaVujinovic-Explosions-web23. junij 2017: Tanja Vujinović – dva avdio-vizualna dela iz ciklusa Univerzalni Objekti -> Eksplozije in N_zvoči_objekti; do 30. junija
Eksplozije je delo, ki je sestavljeno iz štirih scen eksplodirajočih objektov. Samo za trenutek smo kot opazovalci v poziciji, ko lahko vidimo delikatne objekte pred in po tem. Dogodke v tišini spremlja skupina avatarjev.
N_zvoči_objekti bo tokrat predstavljen kot enokanalni video. Sestavljajo ga nenehno mutirajoče trodimenzionalne čoveške figure, ki jih parcijalno transformira pet zvokov prevzetih iz znane knjižnice takoimenovanih nepojasnjenih zvokov (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unexplained_sounds).
Poligoni trodimenzionalnih objektov so generirani, fragmentirani in repozicionirani v realnem času, sočasno pa naključni parametri nizkofrekvenčih generatorjev hrupa vplivajo na teksture površin objektov. Notranje sledi teh abstraktnih digitalnih teles obkrožajo neznano, medtem ko njihovi trajektoriji počasi odkrivajo možne strukture.
Produkcija Zavod Ultramono v sodelovanju s Cirkulacijo 2.
http://www.ultramono.org

Tatsuru Arai - Hyper-serial music

Tatsuru Arai – Hyper-serial music

7. julij 2017: Tatsuru Arai – Arkhitek-ton; audiovizualni performens
Tatsuru Arai je skladatelj, umetnik zvoka in slike, programer, ustvarjalec celostnih umetnin. Dan prej bo nastopil na poletnem taboru Sajeta.

The thema in my music art is to present the fundamental physical nature of the universe in the form of perceptional experiences. I found the aesthetics of “geometric structure” in historical musical works. The human perception of sound, one physical phenomenon, influences human being and the “geometric structure” is a fundamental pillar that allows us to understand the true nature of the universe. Creating a way to experience even a part of the nature of the universe through sound is my idea of the ultimate artistic work. An attempt to realize the perception of music through non-auditory sense is achieved by extracting and visualizing the “geometric structure” of music, which is as an essential element in perception of music and is a manifestation of sound.
https://www.tatsuruarai.com/

5. september 2017: Monika Pocrnjič – zvočno svetlobna instalacija dghsgfjemalih enočipnih optosenzitivnih sintetizatorjev SVAROG.3
Elektronski glasbeni instument Svarog.3 je optični theremin na katerega igramo z uporabo različnih virov svetlobe ter tako spreminjamo višino tona in glasnost zvoka.

Svarog-ov.3 oscilator je izdelan s pomočjo IC NE555 in fotoupora. Na izhodu (3, output) daje pravookotni impulz, katerega frekvenca je odvisna od upornosti fotoupora (LDR1). Recept: 555 čip,2x fotoupor, 3×4,7k upor, 1x 10 k upor, , 1x 0.1 uF kondenzator, 1x 10uF kondenztor, 1x audio output… Do 12. septembra 2017.

torek, 19. september 2017 ob 20.00: Peter Rauch: Ponavljanje – samostojna skupinska razstava (do 30. septembra)

 Luka Prijatelj: De-ikonizacija, 2016

Naslovna fotografija: Luka Prijatelj: De-ikonizacija (ALUO, UL, 2016)

“Ponavljanje” je prostorsko-performativna instalacija, ki izhaja iz fotografskega medija in se razširja v polje situacije, srečnja mimoidočh z razstavljenimi objekti. Rauch zasnuje razstavo skozi radikalne reze v ustvarjena dela, iztrgane fragmente iz zaključenih zgodb in na ta način ustvari prostorski kolaž, instalacijo, kiparsko-fotografsko postavitev, ki jo umesti v izbrani prostor. Nastalo delo je predlog, so navodila, usmeritev gledanja, izkušanja, mišljenja, nikakor pa ne dokončno delo. Razstava je živ organizem — v Rauchovo postavitev, bolj rečeno predlog postavitve posegajo avtorji, gledalci, zaposleni, naključni mimoidoči z namenom, da od ustvarjenega preidemo k ustvarjalnemu, od dela k delovanju.

Produkcija: Trajekt – Zavod za prostorsko kulturo, Ljubljana
Koprodukcija: Cirkulacija 2
S podporo Mestne občine Ljubljana.

v okviru razstave:
petek, 22. september 2017: HuXterlTronik

1HuXterlTronik (Dani Bedrač) is a poet, songwriter and electronic music performer. He has published more than ten albums with his own music, based on so called psychedelic concepts, mixed with folk, rock, electronica, etc. In past few years he has been working with vintage physical modeling analog synthesizers and sequencers (Yamaha AN200, Korg Electribe ER1, Quasimidi Rave-O-Lution …), using their factory presets, patches and samples as a ready-made music materials, combined with minimalistic and distorted video sequences. Nowadays he discovers some new possibities within noise, industrial, and ambient music. His new performances SATURATION / NON MUSIC are based on somehow new approach to noise and ambient, combined with minimalistic and distorted video projections.

 

klaus filip & noid: some of our tonewheels

klaus filip & noid: some of our tonewheels

6. oktober 2017: Klaus Filip (Dunaj/ Avstrija) ::optosonics::
skupinska produkcija 2. -7. oktober; installational performance
Klaus Filip: It must have been very exciting, when sound artists discovered optosonics – the synthesis of sound by modulating light – around 1900. The good thing about it is: it is still exciting. Although it was used by commercial film, the technology never made it into common awareness – people still experience it as magic – while radio – which is based on exactly the same technology – is percepted as old-fashioned. Optosonics can be rediscovered with relish in the age of DIY.
http://filipino.klingt.org/sonic_luz/
http://filipino.klingt.org/photophon/

 

 

21167753_1793136674037522_4546992306084082958_o11. – 13. oktober 2017: Četrta edicija festivala STIROPOR! Le kje? Cirkulacija 2, Tobačna, Ljubljana
Od Buenos Airesa do ZDA, od Londona do Hrvaške, od Hrastnika do Kitajske – trije dnevi glasbe od vsepovsod – brez žanrskih meja!
1st evening is all about noise and distortion.
2nd day is dimly and misty – curated by Brassfoot.
3rd and final night is the rave everybody is waiting for.

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

kravatarji4b10. – 17. oktober 2017: MFRU ->Ambasada Cirkulacija 2 -> Centralna postaja Maribor

Cirkulacija 2 v dneh Mednarodnega festivala računalniških umetnosti predstavlja svoje dejavnosti v Centralni postaji na Koroški 5 v Mariboru. Okostje  je razstava umetniških in tehničnih domislekov/ artefaktov ter zapisov o preteklih dejavnostih. Pripravili smo nekaj (inter)medijskih postaj, spletni 3d radijski program in migajoč objekt ali dva.

Razstava bo potekala od torka 10. oktobra pa do zaključka festivala 18. oktobra 2017. Vrhunec bo v torek 17. oktobra 2017, ko bodo Ambasadorji Cirkulantje tudi osebno prisotni in kakšno zakuhali/ odigrali!

26. – 31. oktober 2017: Neža Jurman

  Pez1Pez2