abeceda = Mladi raziskovalci, Osnovna oblika in Serija TuYoung researchers, Basic form and Series Here
Published on March 15th, 2021
[lang_si]Januarski kovidski intenziv v Cirkulaciji 2 -> Mladi raziskovalci III. Tobija Hudnik – equilibrium as insta_bility (dolg do leta 2020) je te dni doživel svojo javno objavo. V slogu konfrontacij današnjega časa nosi naslov Proti diktaturi hrupa.
V slogu mehiških nadaljevank je januarski zaključni session razdeljen na več delov – spletna objava posnetkov vsak četrtek ob 20.00! Ne zamudite nobenega!
Orientacija na https://abeceda.io/Mladi-Raziskovalci/
I. del _ [11.3.2021 ob 20h] – če ste zamudili prvi del
II. del _ [19.3.2021 ob 20h] – če ste zamudili drugi del
III. del _ [25.3.2021 ob 20h] – če ste zamudili tretji del
IV. del _ [1.4.2021 ob 20h] – če ste zamudili četrti del
Cikel rezidenc, koncertov in performansov Mladi Raziskovalci je namenjen vodeni vključitvi izbranega ustvarjalca mlajše generacije v profesionalna infrastrukturna ter raziskovalna okolja.
Ustvarjalec v rezidenci leta 2020 je bil Tobija Hudnik [Equilibrium as Insta_bility].
Več(=manj) na https://abeceda.io/Mladi-Raziskovalci/
********
Javnosti je na voljo tudi vzporedni niz serij / snemalnih nedelj, ki se iz leta 2020 nadaljujejo tudi v letošnje leto:
Neža Zupanc _ Osnovna oblika
in
Neža Zupanc _ Serija Tu
Zgodba o Tau
Tau je fiktivna enota 1 in obstaja v Svetu.
Vse iz česa sestoji Svet je neskončno polje beline. Ker ne Svet ne Tau, Fiktivna enota 1, nimata teksture, nič ni razločljivo od drugega in je, za površen pogled, vse le belo.
Vsaka epizoda Serije Tu govori o novi Fiktivni enoti 2, zbirki gibov s katero je napolnjen ves prostor Sveta. Razdeljujejo jo intervali različnih trajanj. Je nevidna, zato je prav tako ni možno razločiti od beline.
Serija Tu je umeščena v to belo.
Vse(=nič) dostopno na https://abeceda.io/paradigma/
Cirkulacija 2 moto: Proizvodni procesi tečejo dalje!
Programski vložek je del dejavnosti, ki jih na način ”odprtih kanalov” omogoča Cirkulacija 2 v vlogi neke vrste infrastrukturnega vozlišča. To pomeni, da so na ta način sodelujoči producenti v svojih dejavnostih samostojni, zavežejo pa se, da bodo umetniške metode in javne predstavitve njihovih aktivnosti v svojem polju (ali v križanju različnih polj) raziskujoče. Dodatni moment predstavlja beseda abstraktno – da umetniški jezik oblikovno ne bo dobeseden, kar razumemo, da ne bo posegal po predvidljivih vzvodih za enostavno telesno-miselno-emocionalno evokacijo. Da se bo torej ponašal z obilico prenesenih pomenov, ki ponavadi presegajo stilsko-umetniški vokabular in sežejo čez rob – v družbeno-kulturno stvarnost.
Proti diktaturi hrupa je seveda zgolj politični vzklik – parola. Beseda hrup mora biti pred tem (re)definirana, drugače se nanaša na obstoječo definicijo. Ta definicija je seveda lahko dobesedno enostavna (hrup kot zvočno nasilje: hrup motorjev, industrije, medijev, politike), lahko pa je definirana v kompleksnejšem – prenesenem pomenu. Kot slednja je že destletja prisotna tako, kot jo sociološko definira Jacques Attali v njegovem eseju Hrup (Noise: The Political Economy of Music 1977). Hrup je nekaj kar je pred glasbo. Glasba vsebuje neločljivo vgrajene družbene odnose (ki so v kapitalizmu izkoriščevalski). Hrup tega nima, saj je ”pred” glasbo. Hrup zato vsebuje vso raznobarvnost živih družb – in v skupni pojavni obliki ne omogoča enoznačnega pogleda / pomena. Zato hrup (bruit; noise). Hrup kot življenje. V tem smislu je bila parola Cirkulacije 2 pred petimi leti: Hrup smo mi! Vsi (pešci, kolesarji,…). V tem pomenu nikakor ne more biti enačbe hrup = diktatura. Trdimo ravno nasprotno: diktatura je lahko le glasba. Seveda, če je nasprotje hrupa glasba.
[lang_en]January covid intensive in Cirkulacija 2 -> Mladi raziskovalci III. Tobija Hudnik – equilibrium as insta_bility (eng.: Young researchers) now appears publicly. In the current manner of confrontations it is entitled Against the dictatorship of noise.
In the current manner of neverending series the closing session was cut into multiple parts – every thursday at 20.00 a new part unveiled! Do not miss any!
Orientation at https://abeceda.io/Mladi-Raziskovalci/
I. part _ [11.3.2021 at 20h] – if you missed the first part….
II. part _ [19.3.2021 at 20h] – if you missed the second part….
III. part _ [25.3.2021 at 20h] – if you missed the third part….
IV. part _ [1.4.2021 at 20h] – if you missed the fourth part….
The residencies, concerts and performances cycle Mladi Raziskovalci (Young researchers) is an introduction of a selected younger generation artist into professional and research situations.
Artists selected for residency in 2020 was Tobija Hudnik [Equilibrium as Insta_bility].
More(=Less) at https://abeceda.io/Mladi-Raziskovalci/
********
Also available to the broad public is a parallel series of sunday recording sessions that continue from 2020 in the current year:
Neža Zupanc _ Osnovna oblika (eng.: Basic form)
in
Neža Zupanc _ Serija Tu (eng.: Series Here)
All(=Nothing) available at https://abeceda.io/paradigma/
Cirkulacija 2 moto: Processes of production must continue!
A word by the co-producer:
Above is part of ”open channel”activities enabled by Cirkulacija 2 – in the role of an ”infrastructure node”. The selected participating producers are independent in their activities – as long the artistic methods and public presentations in their field (or in the intersection of different fields) will be exploratory and experimental. An additional moment is represented by the word abstract -> their artistic language will not be literal in the form and it will not resort to predictable levers for simple physical-mental-emotional evocation. On the contrary: that it will show the abundance of transferred meanings, which will go beyond the stylistic-artistic vocabulary and reach over the edge – enter into a socio-cultural reality.
Against the dictatorship of noise is, of course, a political outcry – a slogan. The word noise must be (re)defined beforehand, otherwise it refers to the existing definition. This definition can, of course, be literal (noise as aural violence: noise of engines, industry, media, politics), but it can also be defined in a more complex – figurative sense. As the latter, it has been present for decades as (sociologically) defined by Jacques Attali in his essay Noise: The Political Economy of Music; 1977. Noise is something that precedes music. Music always contains inextricably embedded social relations (which are exploitative in capitalism). The noise does not have such relations – it is “before” the music. Noise (in this sense) contains all the diversity of coexisting micro-societies / micro-cultures = subcultures – and in its common form does not allow for an unambiguous view / meaning. Therefore noise (bruit). Noise as life. In this sense, the slogan of Cirkulacija 2 from five years ago: Noise is us! We are: pedestrians, cyclists. In this sense, there can be no equation noise = dictatorship. We claim the exactly opposite: dictatorship can only be music. Of course, if the opposite of noise is music.