Program 2020
Published on June 19th, 2020Cirkulacija 2 bo v letu 2020 skušala maksimalno izkoristiti novi prostor v samem centru Ljubljane in še naprej približno na tedenski ravni izvajati bodisi lastne produkcije ali koprodukcije. Predvidevamo podobno število zelo raznolikih dogodkov kot v preteklih štirih letih. To pomeni okoli 30 javnih dogodkov, od tega okoli polovica v produkciji razširjene Cirkulacije 2, preostalo pa kot gostujoče produkcije. Velika večina sodi v polje intermedijske umetnosti, skoraj vse presegajo klasične razmejitve umetniških disciplin in so zastavljene raziskovalno. Večina je dovolj družbeno angažiranih, da jim je zlahka najti mesto pod simbolnim dežnikom “Stroja za izboljšanje sveta”.
Okostje dela v 2020 bodo kristalizacija naših dognanj – predvsem kar se tiče sodelovalnih pristopov. Enotedenske rezidence, oziroma čas za pripravo situacije projekta – osredotočenje na determinante vsakega posameznega projekta: priprava prostora, izbira najboljšega načina javnega dogodka / formata. Po potrebi dodatne implementacije, ki projekt časovno oblikujejo v celovečerni, celodnevni ali večdnevni dogodek. Kot doslej se bomo ogibali enostavnim predvidljivim formatom, razen kadar jih zaradi estetske potrebe sprevračamo. Zdi se, da počasi vstopamo v bolj izrazit način javnih dogodkov, ki vsebujejo močnejšo komponento rituala. Ne rituala kot ideološke tvorbe, ampak estetiko rituala. Ta je precej povezan s teatrskimi elementi. Nekaj takšnih primerov je bilo že v 2019, tako da smo nujnost kreacije “ritualov” že omenjali v pogovorih. Zanimivo, da jih v predvidenih projektih kar nekaj omenja ta princip.
Estetsko program Cirkulacije torej ostaja tudi nadalje umetniško raziskujoč, v svojih abstraktnih transdisciplinarnostih in antiformatstvu – in celo antiesteticizmu – je na nek način gotovo elitističen, po drugi strani pa prav zaradi zanikanja obstoječih formatov verjetno tudi lažje dostopen “neformatiranemu” gledalcu(/ki).
Projekti
***************************
začetek julija 23020: otvoritev 10.7.2020
Francisco Tomsich – ELEGIJA / avdiovizualna prostorska instalacija – v avtorskem sodelovanju s Cirkulacijo 2 (Stefan Doepner in Borut Savski). Lokacija: Cirkulacija 2, podhod Ajdovščina
link -> http://www.cirkulacija2.org/?p=6816
-> Vernissage/ opening: Friday 10.7.2020 -> 20:00 hours
-> Open doors day: 17.7.2020 -> 13:00 to 22:00 hours
-> and at random hours between 11th and 20st July 2020
-> Finissage/ in-situ performance/concert: 21.7.2020 -> 20:00 hours
Elegija is a mournful song performed by an ensemble of sculptures, video artworks and sound installation made specifically for Cirkulacija 2’s premises.
Francisco Tomsich is an artist and author born in Uruguay in 1981. He has produced exhibitions, publications, works for the stage, research models and pedagogical devices since 2003, operating with different media, languages and tongues.
http://anticlimacus.wordpress.com
Izhodišče tega sodelovalnega projekta glavnega avtorja Francisca Tomsicha s Cirkulacijo 2 je serija avtorjevih umetniških videov Silent works – kratki, nemi, meditativni, pripovedni in večplastni video-posnetki, prirejeni kot projekcije krožnega formata in temelječi na avtorjevih razširjenih dnevnikih zabeležk. Peterico video del Silent works družijo elegični občutki na dramatični “skoraj” vsakdan.
***************************
29. julij 2020:
Tatiana Kocmur in Liza Šimenc – MARY JANE / tretja ponovitev performansa Mary Jane, ki je bil prvič predstavljen na Festivalu Grda Račka, CSU, Celje, 2019.
link -> http://www.cirkulacija2.org/?p=6916
Mary Jane eksplicitno naslavlja tematike v zvezi z družbeno percepcijo ženskega telesa. Performans prikazuje odnos do telesa in preizprašuje, kakšne pomene pripisuje družba zunanjemu videzu in kako vpliva na zaznavo in konstrukcijo lastne podobe. Je odgovor na standardizirane, vnaprej oblikovane in inflacijske ideale lepote, ki jih določa oglaševalska industrija. Perfomans bo živa skulptura, ki se bo postopoma razkrajala. Nasičeni kostumi poudarjajo telo – obdano z vsemi družbenimi normativi o idealnem izgledu – objektivizacija telesa kodificiranega kot vir užitka na način voajerizma, fetišizma, idealizacije in identifikacije. Performans prek nasičenosti teh vizualnih elementov užitka vzpodbuja gledalca k samorefleksiji.
Video: https://vimeo.com/358285752
Tatiana Kocmur (1992) je vizualna umetnica, ki živi in dela v Sloveniji. Leta 2015 je diplomirala na Akademiji za likovno
umetnost in oblikovanje v Ljubljani na področju slikarstva. Tenutno zaključuje magisterski študij iz slikarsta na isti instituciji. Od leta 2017 sodeluje s plesno skupino Meduza. Dve leti je organizirala razstave v Galeriji Zelenica in od leta 2018 z umetnikom Francisco Tomsichem cikel performativne umetnosti TRANSLACIJA/TRANLACIÓN. Trenutno ima tandem s plesalko Lizo Šimenc.
http://tonitati.blogspot.com
Liza Šimenc je plesalka, pedagoginja in koreografinja s statusom samozaposlene v kulturi delujoča na Slovenskem in v Berlinu. Plesno izobrazbo je pridobila na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana in jo leta 2010 nadaljevala s priključitvijo modernem baletnem ansamblu Kjara’s Dance Project. Dodatno se je izpopolnjevala na intenzivnih izobraževanjih sodobnega plesa doma in po svetu (Hong Kong, Bruselj, Amsterdam, New York, Budimpešta, Dunaj, Madrid, Milano, …).
https://bulimiproject.wixsite.com/lizasimenc
***************************
4. avgust 2020 /koncertni performens pri galeriji Alkatraz /Metelkova/ in dodatni dan/dva videozvočna instalacijska situacija v galeriji Alkatraz
Cirkulacija 2 v razširjeni obliki napoveduje uvodno seanso iz serije Stroj za izboljšanje sveta.
Sodelujoči:
Boštjan Leskovšek, Ryuzo Fukuhara, Stefan Doepner, Milan Kristl, Borut Savski
link -> http://www.cirkulacija2.org/?p=6950
Stroj za izboljšanje sveta (->”weltverbesserungmachine” /-> “world improvement machine”) je prispodoba razsvetljenske želje po visoki organiziranosti države (-> najprej imperija, potem nacionalne države, pa demokracije/ socialne države) – gladko tekoči stroj. Pogosto se jo povezuje s civilizacijsko stopnjo družbe. V preteklosti je stroj pogosto skrenil s poti, zašel v različne ekstreme – vedno pa je sugeriral pomikanje od slabšega k boljšemu. Novo je dobro / naprej je dobro / nazaj je slabo.
Vektor razvoja je bil še do nedavnega jasen. Razpad jasnih svetovnih ideologij in prikritost smisla kopičenja resursov kot trenutno dominantne ideologije je povzročila trenutek, ko vektor naključno niha med vsemi skrajnostmi: levo = desno + desno = levo ter doli = gori + gori = doli. Prav = laž + konzument = kralj.
Zvočno-glasbeno-vizualni uvodni nastop bo uvedel principe, ki jih Cirkulacija 2 razvija: nehierarhičnost, neglasbo kot vzporednost glasbenih tokov z naključnimi srečanji kot malimi kristalizacijami, improvizacijo kot (ne)glasbeno komunikacijo. V nadaljevanju bodo ekstrakti postavljeni v galeriji Alkatraz kot fizični in medijski artefakti v obliki samopoganjanih dinamik / mehanizmov (= soft & hard).
***************************
dokaj redni intervalni dogodki na 1.5 mesečni ravni v produkciji Zavoda .abeceda [Ape.Parlour] -> Inštitut za raziskave umetnosti, kritične misli in filozofije
6. avgust 2020 ob 18.00
Studio 8.1_kako živijo ljudje
link -> http://www.cirkulacija2.org/?p=6963
kako živijo ljudje
za okni blokov
kako živijo
ko jih ne vidim
kako kuhajo kavo
berejo knjige
plešejo v gatah
kaj se pogovarjajo s sabo
kaj mislijo
kaj izjočejo
kako se glasno prepirajo
kako fukajo čisto potihem
kako jim lončnice crknejo
in kaj rečejo ko jih vržejo stran
Koncertni cikel [Studio 8.1] je ustvarjalni teritorij, fizični in mentalni prostor za glasbenike, ki ga vodijo in oblikujejo glasbeniki sami. Platforma vzpostavlja kontinuirano prakso inovativnih zvočnih kodov ter snovanje novih ustvarjalnih celic. Deluje kot generacijski most in zbirno mesto skupnosti. T.i. ustvarjalka v rezidenci in kuratorica v letu 2020 je Brina Kren.
Ekipa Mladih raziskovalcev je v 2020 s strani Cirkulacije 2 dobila možnost samostojnega celoletnega razvijanja dogodkov Studio 8.x, ki so ga pred letom in pol začeli v Hostelu Soteska. Struktura rednega vzdrževanja aktivnosti je osnova za kreiranje sprva generacijske kreativne identitete, v prihodnje pa morda bolj samosvoje in prek meja glasbe raziskujoče scene.
https://www.abeceda.io/Studio-8-1/
https://www.abeceda.io/Mladi-Raziskovalci/
***************************
Skladnjin skupek #1:
Neža Zupanc: Serija Tu
8. epizoda: Osnovna oblika
link -> http://www.cirkulacija2.org/?p=7013
Vprašanje na mizi je: Kaj je osnovna oblika in v kakšni relaciji je z drugimi osnovnimi oblikami?
Nastopajoči: Lenart De Bock, Miha Gantar, Špela Jensterle, Klemen Kocijančič, Gašper Livk, Luka Matić, Julija Mohorič, Rebeka Zajc, Neža Zupanc
Osnovna oblika dogodka z namenom preizpraševanja binarnosti, linearnosti in horizontalnosti zbere pojme v sledečem vzorcu:
-> interakcija – komunikacija
-> enosmernost – večsmernost
-> zaprtost – odprtost
-> dinamika – statika
***************************
17. avgust 2020:
NOITU – SCATTER_RADAR / Avdio-vizualna koncertna instalacija v realnem času se osredotoča na največji nekoherenten radarski opazovalni sistem na svetu – radio observatorij Jicamarca/
link -> http://www.cirkulacija2.org/?p=7028
Delo reinterpretira redke industrijske posnetke iz leta 1963, ki v potopisnih sekvencah prikazujejo imerzivne arhitekturne lastnosti observatorija. Avtor eksperimentira z opazovalčevim prostorskim, senzoričnim in zvočnim doživljanjem ter izziva meje slušnega in vizualnega dojemanja. S tem gledalcem pušča občutke dezorientiranosti in distopije.
Pod umetniškim psevdonimom Noitu se predstavlja meddisciplinarni umetnik Sašo Puckovski, rojen 1986 v Skopju, Makedoniji. Trenutno živi in deluje v Ljubljani. Posebej ga zanima prekrivanje fizičnega in virtualnega, pri čemer zamegljuje meje med zvočno, vizualno in interaktivno umetnostjo. Njegovo trenutno umetniško delovanje se vrti okoli prostorskih intervencij in ustvarjanja imerzivnih interaktivnih izkušenj, ki združujejo zvok in sliko. Prav tako nenehno raziskuje različne pristope k zvočnemu performansu in zvočni improvizaciji.
***************************
19. avgust 2020, od 14.00 – 20.00 ure:
skupinska razstava ČAS BREZ DOTIKA / produkcija KUD Trivia; lokacija Cirkulacija 2; enodnevna razstava in dogodek bo v sredo, 19. avgusta 2020/
Avtorice: MAJA BERGANT, MAJA BUTOLEN ZORKO, DEVINA ELENA FLORES, VANJA GERŠAK, VANJA MIHELIČ, JOŽICA PINTAR, KRISTINA PRAH, BERNARDA ŠTEFANEC
Mentorica in mentorja: mag. Marija Mojca Pungerčar, Borut Savski, Marjan Kokot
Na dogodku se predstavljajo ustvarjalke različnih področij, generacij in usmeritev, ki so sodelovale v projektu uposabljanja za delo v kulturi KUD-a Trivia. Za skupno izhodišče so si izbrale aktualno korona stvarnost, ki je prinesla obvezno socialno distanco. Temo prepovedanega dotika avtorice razširjajo in osvetljujejo iz različnih zornih kotov ter z različnimi pristopi, ki vključujejo večmedijsko inštalacijo, umetniški video, performans z žongliranjem, zvočno-poetičen performans, participativno likovno inštalacijo in serijo unikatnih majic.
KUD Trivia že četrto leto pripravlja projekte usposabljanja za delo v kulturi. Pod mentorskim vodstvom ustvarjajo udeleženci svoja avtorska dela ter pridobivajo veščine, znanja in izkušnje za delovanje v kulturi. Dela, nastala med letošnjim projektom usposabljanja, tudi letos predstavljamo na skupnem javnem dogodku.
VRSTNI RED DOGODKOV NA DAN 19. 8. 2020:
14.00-20.00: razstava odprta za javnost. Obiskovalce vseh starosti vabimo k ustvarjanju s kamni pri projektu Bernarde Štefanec »S kamni povežimo naše poti«.
19.00: večerni program:
– Marija Mojca Pungerčar: pozdravni nagovor;
– Maja Bergant: »Šepet«, performans z žongliranjem, sodeluje Jakob Bergant;
– Vanja Geršak: »Pod skupnim nebom«, videoprojekcija, 6,30 min.;
– Kristina Prah: »Dimensio Contagii«, zvočno-poetični performans;
– Devina Elena Flores, »Poetika organskega«, videoprojekcija, 7,33 min
Vstop je prost. Dogodek bo izveden z upoštevanjem navodil in priporočil NIJZ.
***************************
28. avgust 2020:
Agnes Momirski, Tatiana Kocmur, Liza Šimenc, Marko Batista:
//// Polymorphic ritual ////
„Polimorfizem je v biologiji povezan z biotsko raznovrstnostjo, gensko variacijo in prilagajanjem. Polimorfizem deluje tako, da ohranja raznolikost form in izhaja iz evolucijskih procesov. “
V letu 2020 materijalno telo postane prostor, kjer se srečajo travme, transformacije, tehnološke inovacije in evolucija. Biologija telesa postane osrednja točka naših evolucijskih in eksistencialnih skrbi. Čas je, da zavestno prevzamemo svoje polimorfne sposobnosti samo-transformacije na vseh nivojih – molekularni, duhovni, socialni in čustveni.
Polimorfni ritual je multi senzorična izkušnja, ki se osredotoča na metamorfozo, preobrazbo in mutacijo v zvezi s človekovo zavestjo in tehnološkim utelešenjem v kriznih časih.
Združuje ritualnost in vizijo prihodnosti ter sproža zavest o človeški minljivosti – v telesu in duhu. Ritual je interaktivna izkušnja, ki omogoča globoko poslušanje in sodelovanje v ritualnih metodah. Zemljin ritem, dihalne vaje in vodene slike, povabijo vse udeležence, da somatsko in čustveno ozavestijo svoje nadnaravne in nadčloveške sile, s katerimi lahko ustvarijo celostno prihodnost.
Ritmični ambient estetsko povezuje tako imenovana techwear oblačila, elektroniko, glas, vonj, gibanje in ritualno senzibilnost z evolucijo našega tehno-utelešenja. Projekt je rezultat sodelovanja med umetnico Agnes Momirski, umetnico Tatiano Kocmur in Lizo Šimenc, zvočnim umetnikom Markom Batista in kostumografinjo Brino Vidic.
Links:
www.agnesmomirski.com
https://www.tatianakocmur.art/
www.lizasimenc.com
https://www.brinavidic.com/
***************************
7. september 2020:
Alessandro Di Giampietro – “Assist“ – Iconography of a Hug /proces izgradnje ikone po vzoru bizantinskih slikovnih zgodb/
“The Icon is painted on light,
light is painted with gold”
(P. Florenskij)
The etymological meaning of Icon refers to the idea of apparition in which the gold that reflects it is in close connection with the mystery of the solar spectrum. This divine color, in iconographic art, has a specific name – that of Assist. The Icon is not a painting, it is a sacred object, a miraculous object. The figures described must not delight the eye, the appearance must never be beautiful in the common sense of the term, it must move away from the human aspect.
From this principle, the desire of Alessandro di Giampietro to abstract the concept of icon in an installation that is free of references to religious images in respect of the sacredness of the same but, above all, that legitimizes the theories of Florensky and the Platonic metaphysics of the beautiful as light and splendor of the idea. In Florensky, the Platonic idea takes on the original character of a light that refers to a “living gaze”, to the “gaze of a person”, to all those looks that, for the artist, will give life to his work.
The ancient icons reflect the suffering and deeds of a people, linked to specific historical phenomena and events, revealing the inner world, purity and nobility of mind. In this age of social distancing “Assist”, as a symbol of a contemporary iconography, represents the warmth of a HUG that Alessandro di Giampietro gives to humanity.
/from the text by Laura Fonovich/
http://www.alessandrodigiampietro.com
https://www.instagram.com/alessandro_di_giampietro/?hl=it
Predstavitev obogatijo italijanski električni kitarist Gino Lucente ter domačina Boštjan Leskovšek in Borut Savski.
***************************
22. september 2020:
UNDER COVER LOVE 2020 RELEASE BY VIDA VOYAGE
vida voyage aka vida vojić aka lonesome cowboy aka secret agent aka many wild spirits /aka aka aka aka VERY VERY PLURAL/
Invites you to UNDER COVER LOVE – an Album and Book release September 2020 autumnal equinox
the time has come to manifest a moment in time, now gather in the spinning wheel and behold the cowboy’s journey, riding through the city, on an undercover mission, spirits incognito sharing observations – how to make sense of what is seemingly senseless – stories still unfold, still being told, still being written, right now, the breeze travels through minds, words like the wind, catch a glimpse of something / someone that is you, that is me
YOU can join the moon mailing list anytime >> for everyone everywhere
Salutes at full & new moons – write ‘moon’ at vidavojic@gmail.com and join the lunar loop
Youtube videos (sneak peeks into the new album):
Your eyes https://www.youtube.com/watch?v=xATsvNrKclw&t=73s
Zombieland https://www.youtube.com/watch?v=xs7J3ptcWn4&t=287s
Moon Calls (OBS premiering next NEW MOON August 18th) https://www.youtube.com/watch?v=Se3lDB3H8Ic
https://vidavojic.bandcamp.com/
http://vidavojic.tumblr.com/
https://www.instagram.com/vida_voyage/
***************************
24. september 2020
Ljubljana Pride predstavlja: Avraam Vrohidis – Q Hologram / Muzej raznolikosti
***************************
30. september 2020 ob 19:00 uri
Studio 8.1
Zasedba: Maja Hočevar, Urban Megušar, Gašper Livk, An Černe, Brina Kren
Koncertni cikel [Studio 8.1] je ustvarjalni teritorij, fizični in mentalni prostor za glasbenike, ki ga vodijo in oblikujejo glasbeniki sami. Platforma vzpostavlja kontinuirano prakso inovativnih zvočnih kodov ter snovanje novih ustvarjalnih celic. Deluje kot generacijski most in zbirno mesto skupnosti. Ustvarjalka v rezidenci in kuratorica v letu 2020 je Brina Kren.
https://www.abeceda.io/Studio-8-1/
***************************
Dunajska umetnika Noid in Christine – od 12.9.2020 sta rezidenta v Azilu / Metelkova / produkcija KUD Mreža.
1. oktober do 10. oktober 2020
Sympathy – for 12 resonant snare drums / 12 chromatisch gestimmte Snare Drums, die in sympathischer Resonanz auf Geräusche von außen,wie auch auf Gesprochenes oder Gesungenes der BesucherInnen reagieren.
“Gefüge – structure” is an amorphous structure of metal mesh that manifests a momentary social constellation, but also follows its own, pulsating logic. It is a series of kinetic objects, where sensor data, based on human presence or communication movements, is transferred to the control of motors. The Mesh thus becomes the analogy of a net that arises in a social space between people.
***************************
10. do 20. oktober 2020:
ZARADI ZAOSTRENE SITUACIJE COVID-19 V PARIZU PRENEŠENO PREDVIDOMA NA FEBRUAR 2021
POSTPONED UNTIL COVID-19 CRISIS IN PARIS ENDS – PRESUMABLY FEBRUARY 2021
Kasper T Toeplitz – BURNING HOUSE / večkanalna fizična zvočna kompozicija v avtorskem sodelovanju s Cirkulacijo 2. Produkcija Cirkulacija 2.
Kompozicija je široko ime za kakršno koli zgradbo/ sistem. V tem primeru zelo renomirani avtor, ki prihaja iz Pariza/ Francija predlaga kompozicijo iz velikega števila zvočnikov. Naslov je nastal po naši sugestiji o “Stroju za izboljšanje sveta”. Elektronska skladba z velikim številom različnih zvočnikov, tako da se za sprehajajočega obiskovalca zvok spreminja glede na njegovo pozicijo. Skladba brez ”centra” – “raztresena” po mnogih “sobah”.
Skladbo bo hkrati odigralo več ljudi – na elektronskih napravah. Eden od avtorjevih instrumentov je seveda tudi računalnik.
Kasper T Toeplitz je skladatelj, električni basist in glasbenik, ki razvija svoje delo v nikogaršnjem prostoru med akademsko kompozicijo (orkestri, ansambli, opera) in elektronsko “novo glasbo” ter “noise” glasbo. Je prejemnik številnih nagrad in priznanj ter prejemnik naročil francoske vlade. Sodobna radijska dela, sodelovanja z elektronskimi studii kot so Ircam, GRM , GMEM, CRFMW, EMS, GRAME…
***************************
Namesto zgornjega vskok domačih sil:
15. ali 16. oktober 2020: Borut Kržišnik – predstavitev / poslušalnica njegovega novega albuma (podrobnosti sledijo…)
***************************
ZARADI ZAOSTRENE SITUACIJE COVID-19 V SLOVENIJI PRENEŠENO NA KASNEJŠI ČAS
POSTPONED UNTIL COVID-19 CRISIS IN SLOVENIA ENDS
Mladi Raziskovalci III / Tobija Hudnik
Cirkulacija 2 bo tudi v letu 2020 gostila Mlade raziskovalce, kar je cvetober mladih glasbenikov, ki prihajajo iz Akademije za glasbo in iz konzervatorija (srednje glasbene šole).
V letu 2019 so pod selektorjem Gašperjem Livkom in diktatom Dreja Hočevarja pripravili pet dni trajajoč seminar iz serije Mladi Raziskovalci, ki je imel dve javni ponovitvi in je bil na visoki ravni. Tokrat bo selektor Tobija Hudnik.
***************************
28. – 30. oktober 2020
ZARADI ZAOSTRENE SITUACIJE COVID-19 V SLOVENIJI PRENEŠENO NA KASNEJŠI ČAS
POSTPONED UNTIL COVID-19 CRISIS IN SLOVENIA ENDS
Studio 8.1 | tretji dogodek
Koncertni cikel [Studio 8.1] je ustvarjalni teritorij, fizični in mentalni prostor za glasbenike, ki ga vodijo in oblikujejo glasbeniki sami. Platforma vzpostavlja kontinuirano prakso inovativnih zvočnih kodov ter snovanje novih ustvarjalnih celic. Deluje kot generacijski most in zbirno mesto skupnosti. Ustvarjalka v rezidenci in kuratorica v letu 2020 je Brina Kren.
https://www.abeceda.io/Studio-8-1/
***************************
1. do 3. november 2020
Neven Korda Andrič – Spomini na sedanjost / tridnevna stvarno-zvočno-vizualna postavitev v divjih barvah vsepovsod. Več večernih performansov. Posebej zamišljeno za novi prostor Cirkulacije 2. Produkcija Neven Korda Andrič/
Neven: večkrat v tistem tednu bom izvajal večerne performanse – potencialna možnost skupne izvedbe s C2 za kakšnega od teh. So pa še druge potencialne možnosti sodelovanja C2, če se projekt iskaže primernega za to.
***************************
18. – 19. november 2020
Studio 8.1 | četrti dogodek
Koncertni cikel [Studio 8.1] je ustvarjalni teritorij, fizični in mentalni prostor za glasbenike, ki ga vodijo in oblikujejo glasbeniki sami. Platforma vzpostavlja kontinuirano prakso inovativnih zvočnih kodov ter snovanje novih ustvarjalnih celic. Deluje kot generacijski most in zbirno mesto skupnosti. Ustvarjalka v rezidenci in kuratorica v letu 2020 je Brina Kren.
https://www.abeceda.io/Studio-8-1/
***************************
datum še ni potrjen – želja pa je…
Freya Edmondes – WORLD WIDE WARD / teatrsko-vizualno-zvočni performens Avtorica: Freya Edmondes v avtorskem sodelovanju s Cirkulacijo 2/
Mlada angleška avtorica je odkritje prejšnje sezone Cirkulacije 2. Sicer je po študiju vizualna umetnica, vendar se neprestano raje odmika v eksplozivne zvočno-teatrske ekskurze. Je mojstrica nezavednega govora, “pitijevske” pripovedi/ razodevanja – kričanja.
World Wide Ward (->”Svetovni splet kot kaznilnica”) je avtoričin komentar na trenutno stanje “stroja za izboljšanje sveta”, kot je bil definiran pred stoletji. Osvobojeni razsvetljenski individuum – izgubljen v mehanizmu svetovnega spleta / globalnega informacijskega stroja. Omenja Michela Foucaulta, kar kaže na njeno zavedanje metafore kaznilnice: panoptikona. Vsi smo opazovani, nihče od nas pa ne vidi (celote). Še več: tudi eden drugega ne vidimo.
***************************
pozna jesen
EKSPERIMENTALNI ŠTUDIJ ORGELJSKE PIŠČALI
Sodelujoči avtorji: Phillip Sollmann, Jörg Hiller in Stefan Doepner
Predvidoma štiridnevna raziskava s predpripravami z nekaj digitalno vodenih orgeljskih piščali
***************************
začetek decembra 2020
- Mojca in Tisa Neža – preteklo in prihodnje; 1. teden decembra?
- KUD Trivia – staroveške nabožne (Marija Mojca Pungerčar, Borut Savski, Katja Grabnar, Vesna Godler); 10. 12. ali kak drug dan od tega dne do 17. 12.
***************************
decembra 2020 -> v januar 2021 (končna produkcija v podhodu Ajdovščina)
Cirkulacija 2: “Stroja za izboljšanje sveta II ali III”
Dve večdnevni/ enotedenski koprodukciji na zunanjih lokacijah (galerija Alkatraz Ljubljana in galerija Kibla Maribor)
Štirje sodelujoči umetniki: Borut Savski, Stefan Doepner, Joe Summers, Alessandro Di Giampietro, Niklaus Woernle
z možnostjo performativnih akcij: Ryuzo Fukuhara, …
Dve srednje zahtevni konceptualno sorodni “cirkulacijski” koprodukciji na dveh lokacijah izven matičnega prostora v Sloveniji: predvidoma septembra v Galeriji Alkatraz, kjer je glavni producent in gostitelj KUD Mreža, ter jeseni v Galeriji Kibla v Mariboru, kjer je gostitelj in glavni producent KID Kibla. Ti dve produkciji v največji meri vključita in razgrneta koncept “Stroja za izboljšanje sveta”. Iz prve uvodne postavitve se “stroj” razvije v drugo. Glede na lokaciji, eno označujemo kot “ekstrovertno”- odprto navzven (Alkatraz), drugo pa kot “introvertno” / odprto navznoter (Kibla).
Trdno okostje projekta sta izkušena graditelja sistemov Stefan Doepner in Borut Savski, po dva sta variabilna: Joe
Summers (Anglija), Alessandro Di Giampietro (Italija), Ryuzo Fukuhara (Koreja/ Japonska/ Slovenija) in verjetno Nikolaus Woernle (Nemčija).
***************************
Poleg tega je Cirkulacija 2 podpisala pisma o sodelovanju s posameznimi umetniki in/ ali nevladnimi organizacijami pri izvedbi njihovih projektov. Vsi od teh projektov so popolnoma v skladu s programskimi smernicami Cirkulacije 2, kar se tiče medgeneracijskega mešanja, pomlajevanja sodelujočih in publike, intermedijskih in transdisciplinarnih pristopov – in predvsem: ogibajoč se infantilizaciji umetnosti.
Borut Kržišnik – predstavitev / poslušalnica njegovega novega albuma.
Boštjan Perovšek – predstavitev / poslušalnica njegovega novega albuma.
Jana Jevtović in Engin Can – Teleskopiranje / produkcija Nomad Dance Academy Slovenija / Gregor Kamnikar
Ponovitve Teleskopiranja bomo gostili v prostorih Cirkulacije 2 predvidoma septembra in oktobra 2020 – skupaj 4 ponovitve.
V načrtu so še nadaljna sodelovanja s umetniki in umetnicami, s katerimi smo v preteklem letu zelo uspešno sodelovali. To so IvAnKe (Iva Tratnik, Andreja Džakušić in Keiko Miyazaki) – intermedijski performens, vizualna in zvočna umetnost.
***************************
it continues…