Vrhunski zvok|glas|slika: MK9 (ZDA/USA) + Rusalka (K/Canada) + HuxDexAA (Slo)
Published on November 27th, 2016Rusalka (Kanada/ Canada) = Kate Rissiek
HuxDexAA (Slovenija) = Aphra Tesla & Neven M. Agalma
Rusalka – Kate Rissiek prihaja iz Vancouvera, Kanade. Od leta 2007 nastopa pod nadimkom Rusalka. Uporablja teremin in druge elektronske inštrumente. Z emocionalno primarnimi in občasno ostrimi zvoki raziskuje nezavedna stanja in temne strani človeške narave. Grobi elektronski zvoki in eterični elektromagnetni zvočni spekter – boj med človeško umazanijo in razsvetljenjem. In vmes: pogoste subtilne spremembe zvoka, razpoloženj in točke pozornosti – ostro zavrača jasno ločnico med introspekcijo in observacijo.
http://www.rusalka.org
MK9 je zvočno-vizualna terapija, ki jo izvaja Michael Nine iz Kalifornije/ ZDA. S tem projektom že nekaj časa raziskuje človeško iracionalno naravo in motive. Izvedba vključuje prej pripravljene zvoke in neposredno nastajajoče frekvence. Zvok in video sodelujeta. Material vključuje opazovanje družbe in človeškega obnašanja. Včasih čoveška evolucija obstane in postane neproduktivno blato nepotrebnosti in celo nazadovanja. Celoto sveta posamezniki lahko opazujemo le skozi majhno okno. Video, glas, zvok – in še kakšne stvari. Michael Nine je pred leti že gostoval v Ljubljani – v sklopu projekta 7HZ, ki so nastopili v Galeriji Kapelica.
http://www.mk9.org
HuxDexAA – duo projekt Aphre Tesla & Nevena M. Agalme – je zvočno-performativna entiteta, topologija vozla – glasu in zvoka. Na eni strani glas kot neoprijemljiv in akuzmatičen, ki mu ne najdemo izvora, glas, ki ga ne moremo vmestiti, niti na stran jezika, niti na stran telesa. Na drugi strani zvok, kot prasket, šum, zareza v zvočnem, ki je neobvladljiv, nepredvidljiv in prihaja iz neorganskih oblik materialnosti. /…HuxDexAA/. Sonornost, ki prihaja z dveh koncev in na/iz-zvočuje svojo prezenco preko ‘organskosti’ glasu in neorganskosti tehničnega artefakta. To, kar se proizvaja kot glas in zvok, kljub svoji vpetosti v materialni nosilec, ‘ponavzoča’ objekt-glas, ki je pripet na materialnost, s katero nikoli ne sovpade do konca. Sonornost tako obenem priklicuje in zakriva objekt-glasu/zvoka, prikriva svojo afoničnost. V tem polju in razcepu vznika beseda/molk in glas/ne-zvok. …AA
http://purplepatchexp.wix.com/huxdexaa