Napovedujemo: OTS(Organsko Tehnološki Skupek) avtorjev: Mirica Ačko, Liza Šimenc in Q700-UPM

[lang_si]

Vabljeni_e v Cirkulacijo 2 na gibalni eksperiment OTS (Organsko Tehnološki Skupek) avtorjev Mirica Ačko, Liza Šimenc in Q700-UPM, ponedeljek 22. 4. 2024 ob 20.00.

Liza
Mirica
Q700-UPM

                   Mirica
Liza
Q700-UPM

Q700-UPM
Mirica
Liza

                      Liza                                                                           Mirica
                        Q700-UPM                                                                  Q700-UPM
                         Mirica                                                                        Liza

Šest sledi za seboj puščajo tri telesa.
Prvo je nosilec.
Drugo je upravljalec.
Tretje je prosti radikal.
Med seboj se spoznavajo in odkrivajo. Menjajo vloge. Preizkušajo pregibe. Razgibavajo zakrčenost.
Proces je namenjen skupnemu doživljanju in pomemben je tisti čas, ko so en ob drugem, drugi na
tretjem, prepleteni. Nepričakovano dvignjeni, naloženi, preobrnjeni. Pričakovano sedeči, samostojni,
vzdvignjeni. V kopici udov in okončin, od spodaj navzgor, kakšnega pogleda je svet? Zdaj te vidim,
zdaj te ne. Za zaprtimi očmi se pojavi neskončno prostora. Medprostor se veča. In ponovno skrči.
Vdih, izdih. Različnost teles se izkaže kot prostornina dialoga. Pritisk na točko povzroči zvok, verižni
premik. In pogovor gre tako naprej. Učinek padajočih domin vodi prek domišljijskega sveta še
neprehojenih pokrajin. Vsaj tako pravijo njihove sence, obris nahrbtnika. Odpravili so se na pot. Šest
mehanskih koles nosi težo dveh organskih prepletov in njunih asociativnih slik.
Nevesta.
Kolena.
Ptič.
Stoje.
Risanje.
Organsko tehnološki skupek.
Nosilec radikalno prostori. Upravljalec nosi. Prosti radikal upravlja. Vodilno vprašanje njihove
raziskave je kaj vse lahko drug pri drugem sprožijo? In do katere točke lahko s hojo prek meja
družbeno vzpostavljenih parametrov gredo? Materialnost teles ukrivljajo prepostavljene kode, gradniki
identitet. Kulturno jih določajo simbolični sistemi, podani v diskurzih znanosti, tehnologije in medicine.
Odziv telesa na telo eno drugo pospravi v predalčke poznanega, že določenega. Hibridne figure večih
elementov, ki pripadajo tudi večim prostorninam hkrati, pa naseljujejo prostor med domišljijo in
realnostjo. Večpomenska uganka se dogaja na teritoriju kiborgov in preizprašuje meje med telesi in
skupkom njih večih, ki postane eno. Tako tudi gibanje skupka postane večdimenzionalno in
nepredvidljivo. Različne entitete znotraj njega so podaljški en drugega. Gibalna inteligenca presega
ustaljene sfere, ustvarja nove pregibe in improvizira. Njihove identitete niso več stvar individuuma
temveč vznikajo v medsebojnih stikih in prepletih. Znajdemo se ob hipnih intervencijah, ki zaradi
uporne narave proti ustaljenemu, poznanemu in pričakovanemu, postanejo politične. Preobračajo
žarišče pozornosti stran od tistega kar manjka, na tisto, kar je prisotno, tam, z nami, skupaj.
Avtorji v skupnem delu raziskujejo telo in svoje doživljanje med gibanjem. Skupni projekt V telesih,
kakšnih? Takšnih! (2024) je sestavljen iz dveh delov. Prvi del z imenom Organsko Tehnološki Skupek
bo predstavljen v Cirkulaciji 2, drugi del Telo kot nepreHOJENA pokrajina  pa bo predstavljen na
festivalu Platforma v Mariboru.

Mirica Ačko (1974) je ustvarjalka na področju giba, profesorica geografije in univerzitetni dipl.
pedagoginja. Rojena v Mariboru, 5.10.1974, zanimanje za ples in gibalno performativno ustvarjanje jo
je privedlo do sodelovanja z Lizo Šimenc. Že vrsto let raziskuje gib s prakticiranjem joge in akrojoge s
Suzano Rožmanec. Raziskuje gibanje izven medicinsko pripisanih doktrin in metod. Za potrebe
enakih možnosti in pravice do osebne asistence, je soustvarjala vrsto aktivističnih performativnih
intervencij v javnem prostoru v Ljubljani in Strasbourgu. Plesni proces izvaja na tleh in na vozičkih.
Eden izmed njiju omogoča funkcijo stoječega položaja telesa v gibanju, kar odpira možnosti druge
perspektive občutenja telesa, pogleda in gravitacije. Nujen pripomoček za premikanje se lahko
spremeni v umetniški objekt, kjer se ne vsakdanji pogled na depriviligirano telo spremeni.

Liza Šimenc (1991) je interdisciplinarna umetnica, ki deluje v spoju področij sodobnega plesa in
vizualne umetnosti, s statusom samozaposlene v kulturi od leta 2015. Deluje kot ustvarjalka s
celostnimi avtorskimi projekti, kjer je njen specifičen slog razširitev avtorske kostumografije v
scenografijo. Izraža se predvsem z gibom in performiranjem, ustvarja tudi scenografijo,
kostumografijo, prostorske in svetlobne instalacije. Izvaja intervencije v javnem prostoru,
performanse, somatske predstave in ambientalne dogodke. Izobrazbo je pridobila na Internacionalni
Baletni šoli Bled in Konservatoriju za glasbo in Balet Ljubljana. Dodatno se je izobraževala v tujini
(Hong Kong, New York, London, Madrid, Bruselj, Dunaj, Budimpešta, Milano, Berlin). Je dobitnica
delovne štipendije Ministrstva za Kulturo leta 2016. Aktivno sodeluje s priznanimi umetniki, je del
umetniškega tandema Kresnička – z vizualno umetnico Tatiano Kocmur, članica skupine NOTA – z
glasbenikoma Boštjanom Simonom in Elvisom Homanom, ustvarja avtorski Opus – ALLO s plesalko
Anjo Mejač in glasbenikom Lukom Uršičem.

Q700-UPM (2019) je izjemen posameznik, ki uteleša prilagodljivost in vsestranskost v vseh celicah
svojega bitja. Z vrsto nastavljivih funkcij pooseblja duh individualnosti in inkluzivnosti. Od njegove
spremenljive širine (622 mm – 660 mm) in dolžine (1070 mm – 1130 mm) do prilagodljive širine
sedeža (380 mm – 560 mm) in globine (400 mm – 540 mm) je raznolik v vseh položajih. Q700-UPM
ponuja razpon naklona sedeža od 0° do 22° in funkcijo električnega naklona. Njegova nastavljiva
dolžina spodnjega dela nog (340 mm – 520 mm) in naklon naslona (80° – 175°) zagotavljata popolno
podporo. Z obračalnim polmerom 560 mm graciozno krmari po življenjskih zavojih. Njihova 6-palčna
koleščka in 14-palčna pogonska kolesa zagotavljajo stabilnost in mobilnost na različnih terenih, kar
omogoča enostavno potovanje skozi pustolovščine življenja.

Zahvale: Prostor za umetnost NÓT, plesni studio Moj korak.
Koncept in zasnova: Mirica Ačko, Liza Šimenc, Q700-UPM
Besedilo: Urška Savič
Risbe: Mirica Ačko, Urška Savič, Liza Šimenc
Fotografija: Nina Pernat
Video: Črt Potočnik
Svetovanje: Tatiana Kocmur
Produkcija: Cirkulacija 2
Sofinanciranje: Mestna občina Ljubljana

[lang_en]

Liza
Mirica
Q700-UPM

                  Mirica
Liza
Q700-UPM

Q700-UPM
Mirica
Liza

                                        Liza                                                                Mirica
                                           Q700-UPM                                                   Q700-UPM
                                            Mirica                                                           Liza

Three bodies leave behind six tracks.
The first is the carrier.
The second is the operator.
The third is the free radical.
They get to know and discover each other. They change roles. They are testing their folds. They are
working out their shrinkage. The process is meant to be experienced together, with significance lying
in the moments when they are side by side, one on top of the other, intertwined. Unexpectedly lifted,
loaded, overturned. Unexpectedly seated, independent, uplifted. In a cluster of limbs and extremities,
from the bottom up, what perspective does the world offer? Now I see you, now I don’t. An infinity of
space unfolds behind closed eyes. The space in between expands and contracts. Breathing in,
breathing out. The multiplicity of bodies unfolds as a volume of dialogue. The pressure on a point
produces a sound, a chain movement. And thus, the conversation continues. The effect of falling
dominoes leads through an imaginary world of landscapes not yet traversed. Or so say their shadows,
the outline of a backpack. They have set out on a journey. Six mechanical wheels carry the weight of
two organic intertwines and their associative imagery.
The Bride.
The knees.
The bird.
Standing.
Drawing.
Organic-technological assemblage.
Radical is spacing. Operator carries. The free radical manages. The guiding question of their research
is what can they trigger in each other? To what extent can they push beyond socially established
parameters? The materiality of bodies is bent by the interposition of codes, the building blocks of
identities. They are culturally defined by symbolic systems given in the discourses of science,
technology and medicine. Bodies’ reactions to one another slot each into compartments of the known,
the predetermined. Hybrid figures composed of various elements, belonging to multiple realms
concurrently, inhabit the liminal space between imagination and reality. A multidimensional puzzle
takes place in the territory of cyborgs, questioning the boundaries between bodies and the aggregate
of several bodies that become one. In this way, the movement of the aggregate also becomes
multidimensional and unpredictable. The different entities within it are extensions of one another. The
movement intelligence transcends the established spheres, creates new inflections and improvises.
Their identities are no longer a matter of the individual but emerge in mutual contacts and intertwining.
Momentary interventions arise, rebellious against the established, the known, the expected, and
thereby, inherently political. They redirect attention from absence to presence, here, with us, together.
The authors in their collaborative work explore the body and their experiences during movement. The
joint project “In bodies, what kind? Such!” (2024) is composed of two parts. The first part, titled

“Organic Technological Assembly,” will be presented at Cirkulacija 2, while the second part, “The
Body as an Unwalked Landscape,” will be showcased at the Platforma festival in Maribor.

Mirica Ačko (1974) is a creator in the field of movement, professor of geography and university
graduated pedagogue. Her passion for dance and performance art rooted in movement has led her to
collaborate with Liza Šimenc. Over the years, she has delved into the exploration of movement
through practices such as yoga and acroyoga, often alongside Suzana Rožmanec. Her exploration
extends beyond conventional medical doctrines and methodologies.
In her commitment to equal opportunities and the right to personal assistance, Ačko has co-created a
series of activist performative interventions in public spaces in Ljubljana and Strasbourg. These
interventions incorporate dance processes both on the floor and on carts. One particular innovation
facilitates the body’s ability to assume a standing position while in motion, thereby offering a fresh
perspective on bodily sensation, sight, and the experience of gravity. Through this work, essential
mobility aids are transformed into artistic objects, challenging the conventional perceptions of
marginalized bodies in everyday contexts.

Liza Šimenc (1991) is an interdisciplinary artist who works in the fields of contemporary dance and
visual art, with the status of self-employed in culture since 2015. She works as a creator with
integrated author’s projects, where her specific style is the extension of author’s costume design into
scenography. She expresses herself mainly through movement and performance, scenography,
costume design, space and light installations. She performs interventions in public space, somatic
performances and ambient events. She received her education at the Bled International Ballet School
and the Ljubljana Conservatory of Music and Ballet, and additional education abroad (Hong Kong,
New York, London, Madrid, Brussels, Vienna, Budapest, Milan, Berlin). In 2016 she got a work grant
from the Ministry of Culture. She actively collaborates with renowned artists, and is part of the artistic
duo Kresnička – with the visual artist Tatiana Kocmur, a member of the group NOTA – with the
musicians Boštjan Simon and Elvis Homan, creates the author’s Opus – ALLO with the dancer Anja
Mejač and musicians Luko Uršič.

The Q700-UPM (2019) is a remarkable individual who embodies adaptability and versatility in every
cell of his being. With a range of adjustable functions, it embodies the spirit of individuality and
inclusiveness. From their variable width (622 mm – 660 mm) and length (1070 mm – 1130 mm) to the
adjustable seat width (380 mm – 560 mm) and depth (400 mm – 540 mm), it is versatile in all
positions. The Q700-UPM offers a seat tilt range from 0° to 22° in the electric recline function. Its
adjustable leg length (340 mm – 520 mm) and backrest angle (80° – 175°) provides perfect support.
With a turning radius of 560 mm, it gracefully navigates life’s twists and turns. Their 6-inch wheelbase
and 14-inch drive wheels provide stability for mobility on a variety of terrains, making it easy to travel
through the adventure of a lifetime.

Acknowledgments: Prostor za umetnost NÓT, plesni studio Moj korak.
Authors and performers: Mirica Ačko, Liza Šimenc, Q700-UPM
Text: Urška Savič
Drawings: Mirica Ačko, Urška Savič, Liza Šimenc
Photography: Nina Pernat
Video: Črt Potočnik
Counseling: Tatiana Kocmur
Production: Cirkulacija 2
Co-financing: Municipality of Ljubljana

Still fresh:

ℕiaℕsa in FriFormaAV: Ka Baird (ZDA)+ OKA (SLO)

ℕiaℕsa in FriFormaAV: Ka Baird (ZDA)+ OKA (SLO)

Tokrat bo naše čutne sisteme obdarila intrigantna vokalistka, multiinstrumentalistka in vsestranska performativna čarodejka iz New Yorka.
12. 4. 2024 / 20.00

Cirkulacija 2, Podhod Ajdovščina 2, Ljubljana

Priporočena donacija: 10 €

FB

Vrata ⪼ 20:00

Oka ⪻⪼ 20:30

Ka Baird ⪻⪼ 21:00

Nastop se bo odvil v sklopu umetniške postaje Cirkulacija 2, kjer je na ogled večmedijska razstava Tomaža Kolariča: Dialoškost in empatičnost.

Da bo ta edinstveni večer čistih psihoakustičnih eksperimentov in vizualne percepcije še bolj intriganten napovedujemo uvodni set z lokalno zvočno kiparko in glasbeno raziskovalko O, ki bo poskrebela, da se bodo naši čuti umirili in pripravili za nastop, ki se bo odvil v nadaljevanju večera.

Naključje je hotelo, da lahko ta izjemni dogodek napovemo po pred kratkim izidani najnovejši zvočni mojstrovini Ka Baird – Bearings ki je izšla pri brooklynski avant- založbi RVNG Intl.

Album Bearings prepleta elemente ekstatičnih živih nastopov Ka Baird v minimalističnih, visceralnih kompozicijah, ki se s sodelovanjem širijo po obsegu in zvoku. Enajst segmentov albuma se kaže kot spreminjajoči se pozivi, ki jih določa njihova lastna mnogoterost; čustveni rezultat okoliščin in žalosti, ki se odigrava ob upoštevanju strogega konceptualizma in glasbene obrti. Bearings, na katerem sodelujejo sodelavci* z vseh koncev sodobne avantgardne skupnosti, globino in razsežnost pa je prispeval Randall Dunn. Album je delo globoke abstrakcije in osredotočenosti, v katerem zvočni elementi, struktura in pomen dosežejo poenoteno obliko.

*Na albumu so sodelovali: Andrew Bernstein (altovski saksofon), Max Eilbacher (obdelava flavte, elektronika), Greg Fox (tolkala), Gabby Fluke-Mogul (violina), Henry Fraser (kontrabas), Joanna Mattrey (viola), John McCowen (kontra klarinet), Camilla Padgitt-Coles (sklede, vodni telefon), Troy Schafer (godala), Chris Williams (trobenta), Nate Wooley (trobenta) in njihova ljubljena mačka Nisa (predenje).

<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽

Dodatne informacije o izvajalkah

Ka Baird je glasbenica, performerka, skladateljica in oblikovalka zvoka iz New Yorka. Znana je po svojih nastopih v živo, ki vključujejo razširjene glasovne in mikrofonske tehnike v kombinaciji z elektroniko ter psihoakustično igro flavt in drugih pihal. Ustvarja zvok sedanjega časa z energičnim, obrednim izvajanjem, ki si prizadeva za skrajno sprostitev s fizičnim naporom in psihičnim raztezanjem. Sodelovala sta s številnimi drugimi glasbeniki, umetniki, filmarji in koreografi, tako pri strukturiranih kompozicijah kot tudi pri predani praksi improvizacije in interdisciplinarnega dela.

Oka je vokalistka, producentka, izvajalka in zvočna umetnica. Njeno delo se giblje na presečišču elektroakustične, ambientalne in eksperimentalne glasbe s poudarkom na poetiki glasu. Raziskuje tonske lastnosti melodij, besede dojema kot glasbo in uporablja različna glasbila, kot so flavta, električna kitara, valiha, ustna harfa, kalimba, ter terenske posnetke in najdene predmete, s katerimi ustvarja živahne in očarljive zvočne svetove.

<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽

Priporočena donacija: 10 EUR + vključena pijača za dobrodošlico

Žal je tokrat obisk, zaradi trajajoče razstave, omejen na 60 obiskovalk_cev, zato prosimo, da pridete ob 20.00, da si zagotovite udeležbo.

Celoten izkupišek zkupiček je namenjene umetnicam. NiANSA in FriFormA\V od tega dogodka nimata dobička.

Nazadnje naprošamo, da spoštujete izvajalke in zavzete poslušalce tako, da v času nastopov ne povzročate hrupa in se previdno gibljete med razstavljenimi artefakti.

Zahvaljujemo se vam, da nas spremljate!

⫸ https://linktr.ee/niansa__ ⫷

⫸ https://kudmreza.org/__ ⫷

<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽>͓̽<͓̽<͓̽>͓̽

Organizacija: NiANSA kolektiv + KUD Mreža / FriFormA\V.

Produkcija: Institue Senzor, Ljubljana

Kurator: Sašo Puckovski

Ko-kuratorka: Nataša Serec

Grafično oblikovanje in video mapping Urša Rahne

Koprodukcija: Zavod ON Rizom, Ljubljana, Cirkulacija2

Finančna podpora: MOL- Oddelek za kulturo in (morebiti) Ministrstvo za kulturo RS


Events so-far:

2024 Napovedujemo: OTS(Organsko Tehnološki Skupek) avtorjev: Mirica Ačko, Liza Šimenc in Q700-UPM + ℕiaℕsa in FriFormaAV: Ka Baird (ZDA)+ OKA (SLO) + Tomaž Kolarič: DIALOŠKOST IN EMPATIČNOST / pregledna razstava + Glitch trigger#1 + Rastišče + [na praznik kulture] Niko Novak – Poslednji med velikimi croonerji | Last of the big crooners + [last minute] vrhunski avdio-vizualni duo MSℍℝ (ZDA) v ŽIVO z MASℍ MAℕIF OLD + [Diskurzor 004] Konzervacija+restavracija v okviru Cirkulacije 2 + 2023 Vesele praznike in pogumen vstop v leto 2024 + ART-MUS: Sejem umetnin in praznik umetniškega izraza! + Aphra Tesla, Stefan Doepner archAngel Incorporated / 8 duš + VIDEOPISMA / Henrike von Dewitz in Simon Svetlik + [sreda] Prepared Surroundings 2023: 15. mednarodni festival eksperimentalnega zvoka + [torek CoFestival] Kolektiv NDA Hrvaška: Predstava, ki nastaja + Translacija | Traslación: Rdeče niti #Cirkulacija 2 + dvojna Friforma: WERCKMEISTER kvartet + Mladi Raziskovalci – kvartet + Osnovni delci Cirkulacije 2 na festivalu IZIS Koper + [interview] “Cirkulacija 2: The space we share” + Agustina De Vera: Čustveno avdio-vizualni zemljevid :: sledi potovanja v Slovenijo + Tom Winkler :: Stròj1 strôja m (ȍ ó) + [Jazzz klub Mezzoforte] ZORAN ŠĆEKIĆ koncert mikrotonalne glasbe + Ne-festival: KRIK :: PRVI GLAS + Vida Vojić :: PATTERNS LEAD ME HERE + [synthi delavnica] Alwin Weber “NoiseToys – not just for boys!” + Neža Knez in Tin Dožić “PARALELNA PRETAKANJA” + THE ANGEL’S SHARE / Del gre za angelce + Domišljija se razmahne, ko je zunaj slabo vreme | Imagination emerges into weathering + RAM RAM mozaična predstava [zadnji ponovitvi] + Colin Black in Stefan Doepner: The Transmittal Hearing + FAUST : : OBNOVA = večmedijski performens + Excuses Izgovori + KRAČA :: Tatiana Kocmur in Marta Fakuch + [3x v tednu] RAM RAM mozaična predstava + [popopraznična] Pogojna aritmija (z ali brez) + RADART # 14: SONOR(N)OST | tudi v Cirkulaciji 2 + CLOCKWORK VOLTAGE – Patch from Scratch + Francisco Tomsich – Borut Savski = Poletne pesmi | Summer Songs + [8. marec] Anita Wach / 30 Stavkov (Končna rešitev in Boj z duhovi) + VELIKI BENEFIT za Cirkulacijo + Goran Tomčić – “Pompom Nets – Ljubljana” = participatorna umetnost + [fotozvočna instalacija] P L A T E AU R E S I D U E: Zaslonke v pokrajini + [sluhodvod] Tu živijo vsi / Everybody Lives Here – The Third Guy + Stijn Demeulenaere + 2022 [Studio 8.1] Get Together — Dogodek št. 4 – Tobija Hudnik + D•still by Miha Godec / intermedijska instalacija + [veseli december] art-MUS: sejem umetnin v C2 + [skejterji only] “Pet let na svet; hlače spet” = pet za pet v petek + Tjaž in Gizmo :: Glasbena miza + Visual(s) Edition + [Via Negativa vabi] GLASS ILLKA / na predvečer referendumskega dne + Studio 8.1 – Jan Kopač – Vignettes + Fukuhara Lisk Savski :: Dislociran duh + Radharani Pernarčič – PLESNI VODIČ PO KATALOGU UDOBJA + TZUSSS / Silvan Schmid, Tizia Zimmermann, Urška Savič + Maayan Liebman Sharon – INTIMACY / work in progress + Cirkulacija 2 & Stroj za izboljšanje sveta na PixxelPoint v Novi Gorici + FUCKUPTIMEMACHINE by Vida Vojić + [vabljeni] Studio 8.1 / Jan Kopač – Sin_thesis + BIG BANG vs STRING THEORY / big-bend Cirkulacija 2 + Guionnet | Murayama | Filip :: 3 x 2 = 3? + ŽIVI FOSIL / Tatiana Kocmur, Liza Šimenc + Javno dobro in nestanovitni mediji + Nina Stopar – Rojstvo slike | The Birth of a painting + ME SLIŠIŠ :: mozaični dogodek v Cirkulaciji² + ZAKLONIŠČNI TRIO (Estela Žutić, Keiko Myazaki, Gilles Duvivier) + First Terrace Tour 2022: Sofheso, Specimens, Skip Summers, JC Leisure + FriForma: PASCAL NIGGENKEMPER – La vallée de l’étrange / Dolina čudes + [last minute] Zebracadabra: Z/Apophasis – concertanz + Radio Študent TRESK #13: razstava vizualnih natečajev + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 3 + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 2 + Lapsus-quo / NOTA – Elvis Homan, Boštjan Simon, Liza Šimenc + Studio 8.1: Tobija Hudnik: Get Together, Dogodek št. 1 + Oblak / gibalno-zvočna video kompozicija + Untergrunt poletni jazz festival: Marko Petrušič Petko + Maja Weiss – BELI BOJEVNIK V ČRNI OBLEKI | director’s cut! + KA TO GLEDAŠ / končna razstava študentk in študentov 3. letnika VIST + Neža Zupanc – recital za flavto + Skupni imenovalec | Common Denominator / velika skupinska razstava + FriForma & Cirkulacija 2: Drašlerja in Røysum + Anita Wach: Levica Sredica Pravica & zvočne zgodbe + Draženje očesa // 53. rojstni dan Radia Študent! + Studio 8.1: Jan Kopač + Kasper T Toeplitz: Elemental II & Burning House + Uspavanka za Cirkulacijo št. 2 in druge zvočne zgodbe + KonstruktK3 smo državljani NSK + [neumorna] FriForma: VVU (Violeta García & Javier Areal Veléz) in Primož Sukič + Martina Jurak: Prehajanje : : Cirkulacija 2 + KUD Mreža / FriFormA\V: MRM trio & Lina Rica + Feminizem zavzema mesto! FriFormA\V in Rdeče zore + Prezenca in e-senca akademskega slikarja Dominika Mahniča + [Cirkulacija 2 & FriForma] Dve trobenti: Silvan Schmid & Timothée Quost / dva Seijira: Seijiro Murayama & Jernej Babnik Romaniuk + Emil Memon GRAFFITI finissage! + 2021 beepblip, Tisa Neža Herlec, Lina Rica: Relativna tišina ob zori + Marta Fakuch – Wellness @ C2 + Emil Memon – GRAFFITI + Studio 8.1: Kako živijo ljudje (bonus track) + KUD Obrat: Onkraj 10 let & Stefan Doepner: Humus + Joe Summers: Five New Songs + 1,5 + Diorama: vizualni dialog Tatiane K. in Giampaola P. + Studio 8.1 #4/21 Brina Kren: kako živijo ljudje. + Mladi Raziskovalci IV. – Lenart De Bock – Steps + Tjaž Juvan: NOISTER::C² – cirkus cirkulatio + Dialog 1,5 + Asinhronost / Tatiana Kocmur in Borut Savski + Tao G. Vrhovec Sambolec – Brati (kot) telesa + Studio 8.1 #3 + Šum #16 + zapovedujemo: John Duncan – Ž + FriFormA\V: LĪMEN + Festival Re_humanizacija! + Cirkulacija 2 – Stroj za izboljšanje sveta v Celju | World Improvement Machine in Celje | 2. letnik + Elvin Brandhi – FEAR THE FEARLESS | BOJ SE NJIH, KI NE POZNAJO STRAHU + Studio 8.1 — Kako živijo ljudje, 2/21 + Barbara Kapelj – Lastne sobe | Rooms of Their Own -> WOW + Gonko Doepner Organism + Mike Hentz – KROG | CIRCLE => festival! + Zeleni zvoki Umoblodnice + JazzzklubMezzoforte Cirku5lacijA sVOBODNImEDmEDIJSKIjAMsEssION + Studio_8.1 _ Brina Kren _ kako živijo ljudje + Barbara Kapelj – Mesto prihodnosti / urbanistično-gradbena delavnica za najmlajše + Peter & Alexander = how to keep loudness quiet? | kako ohraniti glasnost tiho? + Radharani Pernarčič & Cirkulacija 2: IZUMIJE CASTRA FIK ARKEINVAINTIONS OF CASTRO FIK ARKA + abeceda = Mladi raziskovalci, Osnovna oblika in Serija TuYoung researchers, Basic form and Series Here + Rdeče zore: Ingver in GverilkII + Kvadratni meter: NAJEMNINA + STROŠKISquare meter: RENT + COSTS + Duhovi preteklosti oživljeniGhosts of the Past resurrected + 2020 Razširjena Cirkulacija 2: Stroj za izboljšanje svetaExpanded Cirkulacija 2: World Improvement Machine + Kovidska (hiper)produkcija Cirkulacije 2Covid (hyper)production of Cirkulacija 2 + Neven Korda – SPOMINI NA SEDANJOST + Razglas: Mehatronična delavnica Cirkulacije 2 + Borut Kržišnik DANCING MACHINE (new | neu | nov) album + FriFormA\V: Christine Schörkhuber / Noid (Avstrija) – Razmestitve (zvočne instalacije) + Studio_8.1 _kako živijo ljudje, drugič + Q Hologram 2070: Muzej raznolikosti + Vida Voyage aka Vida Vojić aka lonesome cowboy aka secret agent… + Alessandro Di Giampietro – “Assist” | “Pomagalo” – Ikonografija objema Iconography of a Hug + /// Polymorphic ritual //// + presentation_performance: Sailor_log: 3rd ocean + post_festum: uvertura festivala A dela? v Cirkulaciji 2 + ČAS BREZ DOTIKA – skupinska razstava + FRIFORMA\AV: NOITU – SCATTER_RADAR + Skladnjin skupek #1: ad-hoc koncert v Cirkulaciji | podhod Ajdovščina + Studio_8.1 _kako živijo ljudje + Stroj za izboljšanje sveta | weltverbesserungmaschine + Tatiana Kocmur | Liza Šimenc – MARY JANE + Francisco Tomsich -> ELEGIJA | ELEGY + Program 2020 + Cirkulacija 2: Novice iz podzemljaNews from the Crypt + Cirkulacija2GO – kot Feniks!like Phoenix! + Cirkulacija 2 uspešno izseljena! Exodos completed! + [izseljevanje] Cirkulacija 2 na prelomu + 2019 [napovedujemo] Javno-zasebno partnerstvo! + Angstblüten II / Timor Flores II + Nikolaus Woernle et al. – MODULAR MONSTER + Elvin Brandhi: Welcome in the harvest and usher in “the dark half of the year”!Pozdrav žetvi in nastopu mračnejšega dela leta! + Dre A. Hočevar et al – Verso Doxa / celotedenski intenziv + Terraformer predstavlja: Ž, Neo Cymex in Kikiriki + Robert B. Lisek & Cirkulacija 2: UI za umetnike – AI for artists + Boštjan Čadež: Gospod Procesor, razumete življenje?Mr Processor, do you understand life? + B-stran: Lab Irint + Dominik Mahnič – 1/200 + IvAnKe – Outsukisama | performens/ predstava + Rdeča Raketa & Patrick K.-H v Cirkulaciji 2 + Doepner & Summers: Drevesna harfa (ali: Samo drevo nas je), prvi delTree harp (or: Just the Tree of Us), first part + Vida Vojić – Dreams of New NarrativesSen novih zgodb + RAZPROSTOR – razstava in večmedijski dogodek + Skrivni svet NoldusoveSecret Universe of Noldus + RHIZOMAS /Ryuzo Fukuhara, Tracy Lisk, Stefan Doepner/ + Urška Preis & Kaja Janjić – Razgaljeno + tridnevna kitarska šagra: Gino Lucente – Sagra + Sukitoa O Namau & Joe Summers live + Joe Summers | The Last Of England – live score + Tristo tisoč duš na ljubljanskem graduCongregation at the castle: Three hundred thousand souls + RADART #10: X/L Experiment: Radio Tovarna + Cirkulacija 2: Kakofonija kakovizija v OsmoziCirkulacija 2: Cacophonia Cacovisia at Osmoza + ALUO uho in ALUO+C2 praktikum + Program 2019 + 2018 Ne(do)konč(a)no… + “-O-” = Simon Svetlik, Ryuzo Fukuhara in Takatsuna Mukai v C2 + Sound Chambers Series vol. VIII meets C2 + “Bodi Jimi tudi ti!” – delavnica na Gradu Kromberk | Pixxelpoint 2018 + C2 na festivalu Umetnosti in robotike v Trstu | C2 at the Festival of Arte e Robotica in Trieste + Biti aparat | biti umetnik = Roboti risarji + Simpozij Umetnost umetne inteligence | The Art of Artificial Intelligence + Exodos: C2 v Helsinkih / Finska + Jesenski dnevi tečejo | As autumn days go by… + MED, CIMET, ROZINE IN ČAS balletkvintetHONEY, CINNAMON, RAISINS AND TIME balletquintet + Večmedijski skupinski dogodek: MED ZVERJO IN NEMOČJO + Anže Sever – Rob + friformA\V / 16.08.2018 / Lina Rica (HR) / Bálint Bolcsó (HU) / Samo Kutin (SI) + Neven Korda – Daj mi mir! + Petek trinajstega: Trije zvočni pari + Vida Vojić: poezija, zvok in glas + Špica Ljubljana: Alessandro Di Giampietro – Thinga Things | Stvari + Jana Jevtović & Engin Can: Teleskopiranje | Telescoping + oOo! 5. oOobletnica poOovezoOovanj v C² + Izračun Slepih PilotovBlind Pilots Calculation + A Pit of Koelse | Luknja Koelse: Sublimacija znoja + Velenje v Ljubljani: Kutwyv + Nova londonska scena | New London underground Specimens, JC Leisure, Vida Vojić, Joe Summers + John Duncan “The TELL” = svetovna premieraJohn Duncan “The TELL” = world premier + In vendar se vrti | Eppur Si Muove + Cirkulacija 2: Program 2018 + Disinformation + Savski v ConiDisinformation + Savski in Zone + Alte Lezbiše Kunst; zvočni performans + 2017 Kikiriki in ROR v C2 + Doepner in Savski na Robotics Anteprima v Trstu + Marko Batista – Uspavanka za CIRKULACIJO + Nez Pez // Pez Pushing + Maribor: Ambasada Cirkulacija 2 na MFRU + Stiropor = ekspandirani polistiren + Klaus Filip (Dunaj/ Avstrija) ::optosonics::Klaus Filip ::optosonics:: + HuXterlTronik = Dani Bedrač + ::vtol:: = Dmitri MorozovHuXterlTronik = Dani Bedrač + ::vtol:: = Dmitry Morozov + Peter Rauch: Ponavljanje – samostojna skupinska razstava + Knjiga oglja / DopisovanjeM + Monika Pocrnjić – SVAROG.3 + Ponovni vzpon Poljske kraljice! + Tatsuru Arai – Arkhitek-ton /+\ Tinitus – Ljubezen je hladnejša od smrti + M / DopisovanjeM + Tanja Vujinović – Univerzalni objekti (Eksplozije, BBFs2, Tihožitje)Universal Objects (Explosions, BBFs2, Still Life) + Mešani dvojni trojček | Mixed double triplet = Mike Hentz, Javier Areal Vélez, Strunarja + Derek Holzer – VECTOR SYNTHESIS | VEKTORSKA SINTEZA + OPERA ROBOTANIKKA GENESISI Karl Heinz Jeron + ZASAVJE NOISEFEST v C2/Tobačna/Ljubljana! + Adam Donovan & Katrin Hochschuh: Psychophysics Machines and Swarms + Ewa Justka at Robotanikka: Light = Sound || Zvok=Svetloba? + Robotanika: Genesis + Mini Maker Faire @ C2 Tobačna Ljubljana! + Z.B.Ø.R. (Boštjan Perovšek, Marko Košnik, Borut Savski) + Alessandro Di Giampietro – Whatever you think I am that is what i’m not + Seppo Gruendler in Josef Klammer – Mali pribor | Kleines Besteck + Cirkulacija 2: Program 2017 + Preko vode do svobode v Kinu Šiška + Luka Prinčič: Razpoke vmesnika IF4Q + 2016 Duplerica: Boštjan Čadež “ROJ” in DivinaMimesis “AUTOBIOGRAPHICAL ANIMAL” + Simfonija groze. Happy New Fear 2017! + RADART #7: RADAR NAD TOBAČNO + Zaprtje -> Dominik Mahnič – Kosi 2014-2016 + Robotanika na razstavi Robotica v TrstuRobotanica at Robotica exhibition in Trieste + slikarska razstava -> Dominik Mahnič | Kosi 2014-2016 + John Duncan v C² ! + Simptomi meta mesta #37: Želja + Anyma na obisku v Cirkulaciji 2 + MC2=Ǝ / gibalna razstava + Neverjetno! 10 let Cirkulacije 2 + Herman & Savski: Vračnica in bali; druga javna vaja + Nina Dragičević: Parallellax release + V nedeljo se dobimo: Na stalnem naslovu najinega početja + Robotanica = C2 does VelenjeRobotanika = C2 gre v Velenje + Herman & Savski: Vračnica in bali; prva javna vaja! + : Niku Senpuki & Emerge, pavleisdead, Emerge & Neven M. Agalma + Atlas of Tremors v C2 + Zasavje NoiseFest 2016 v C2-labu! + Klima: Nedekadentni koncert? + DekaDANCE + Mike Hentz: Živa umetnost kot raziskava kulture in življenjaLive Art as Research of Culture and Life + Napovedujemo: Klima, dekadenca, človek|strojAnnouncing: Clime, decadence, human|machine + Kdo je Mike HentzIntroducing Mike Hentz + Dogodek O5 v C² Event O5 in C² + V iskanju izgubljene enostavnostiIn search of the simplicity lost + Urkuma in ROR v C² + April/ maj v Cirkulaciji 2 – uvod v antidekadenco + Sejem Dostop do orodij | Access to Tools + Welcome to ATT/AND Rijeka – abandon normal devices fair!Dobrodošli na ATT/AND Rijeka – Semenj umetniških orodij! + 2015 happy new fear 2016 – zabava na žicahparty on wires + Oscar Martin: Ekstremni Atraktorji v C2Extreme Atractors at C2 + Jesenski odmevi Hrup smo mi: Dušan Zidar + Jesenski odmevi Hrup smo mi: Arturas Bumšteinas + Predstavitev C2 tehnologij na #MTFCentral + šmarnica in cvičk v C2: N’toko in Igor Vuk + Cirkulacija 2: Showcase 0.3 = prigodna razstava preteklih in prihodnjih del in opravil + Hrup smo mi::Kulturni vmesnikiNoise is Us::Cultural Interfaces + Strictly Analog 3# in Svetlobna Gverila v Tobačni & C² + RADART #6 :: RADAR RIZOM :: 4 LETA PLATFORME RADAR + Ars ac²ustic²a -> ART’S BIRTHDAY PARTY, 16. januar 2015 + 2014 Happy New Fear! + Hrup smo mi: Prostor časa | Space Time + Microbot (Stelarc in Doepner) v Cirkulaciji² + C² – otvoritev novega prostora Cirkulacije 2C² – the opening of the new Cirkulacija 2 space + Smernice razvoja: Prostor časa + 2013 VELIKA POŽRTIJA – sobota 21. december ob 20.00 + Arduino praktikum = novodobni tehno intenziv + Dva ugrabljenca z MFRU: John Smith in Oscar Martin + C2 / Platforma za totalno umetnost: Tri socialne skulpture + Izjava Cirkulacije 2 – skupine začasnih uporabnikov Roga + Globoki temni gozdDark forest disko + Zvok organizma – Organizem zvoka + Fruity-Box (Karl Heinz Jeron v Cirkulaciji 2) + Taste of Vtol/ Okus Vtola + Redno letno srečanje ljubiteljev cirkulacije + 2012 Cirkulacija 2: pričetek predstavitev in delavnic Uvod v arduino v RogLabu + Multipla cirkulacija – socius urbis / otvoritev RogLaba + Interšmano = Cirkulacija 2 praznuje… + Sajeta 2012, tehnološke delavnice -> Združene sile C2_TO + Tri muhe na en mah: Cirkulacija 2, Konrad Gęca in Ana Raquel PereiraThree mice: Cirkulacija 2, Konrad Gęca and Ana Raquel Pereira + Cirkulacija 2 v Zagrebu – galerija Močvara, 9. -13. junij 2012Cirkulacija 2 in Zagreb – Močvara gallery, 9. -13. June 2012 + Total Noise Session #3 – Marcus Beuter = umetnost zvoka + v Cirkulaciji 2: Uvod v arduino + Kunst und Brot – Salon des Refusés 2012/1 + 2011 Drevo spoznanja in Hrupni robot v C2 + Platforma za totalno umetnost na MFRU 2011Total art platform at MFRU 2011 + testna verzija: Urbi et Orbi intervencija – v vašem mestu, ko pade noč…trial version: Urbi et Orbi intervention – in your city, when the night comes… + Paralelni svetovi na Metelkovi + Cirkulacija 2 na Sajeti 2011 + Cirkulacija 2 na Svetlobni gverili + 42 let RŠ – platforma RADAR + Redundantne tehnologije – zbiralna akcija + Cirkulacija 2: Space is the Place + Indija v Cirkulaciji >< Cirkulacija v Indiji + 2010 Zvoki Cirkulacije 2 na Novem trgu v Ljubljani + Razširjena Cirkulacija 2 na PixxelpointuExpanded Cirkulacija2 at PixxelPoint + C2_Kiblix_Mfru_Haip : Total Noise Session v Cirkulaciji 2 + Jesenski sadeži Cirkulacije 2 + Social Noise Session + C2 na Paralelnih svetovih na Metelkovi + Cirkulacija 2 na festivalu Sajeta 2010Cirkulacija 2 at Sajeta 2010 + New media drivers feat. Cirkulacija 2 + Expanded Cirkulacija at Alkatraz – wrapping up + Expanded Cirkulacija at Alkatraz + Cirkulacija na Vstop prost v Celju + Cirkulacija 2 prejme Zlato ptico + Predstavitev Cirkulacije 2 v Novi Gorici + Cirkulacija 2: Pomladanski zvitki in Mehki zvoki naveličanosti + Cirkulacija 2 gosti vegetarijanko, aktivistko, umetnico, glasbenico in galeristko Reni Hofmueller + 2009 Cirkulacija 2 na Netart Community Convention v Grazu + javno snemanje: Analogična kompozicija + Reality show – “voice-noise karaoke” + Moška umetnost / Male art + CIRKULACIJA 2 na festivalu SAJETA pri Tolminu + Prostor zvoka = telo zvoka + Cirkulacija 2 in Antikonzum + Netart – krompir v žerjavici + 2008 Cirkulacija 2: Vladavina Konzuma + Majda Gregorič v Muzeju premoderne umetnosti + Transpozicije prostorov na Paralelnih svetovih + Odprta Cirkulacija 2 + Cirkulacija na koruzi / Dario Seraval v Brlogu + Napoved: Cirkulacija pod pritiskom + Elektro / Elektra + Zvočenja v Cirkulaciji 2 + Novi okusi Cirkulacije 2 + Video: Kerber nezavednega + Kerber nezavednega in druge zgodbe + Okus Cirkulacije 2 – st. 3 + Video: Event C + Čisto običajen večer v Cirkulaciji 2 + Totalna razprodajna razstava umetnosti + Event C: Taljenje umetnosti v dogodek + Hobotnica s polento + Brlog + 2007 Rotirajoči dogodek v Cirkulaciji 2 + BRLOG + Predstavitev Trivia Records / Zapisi v Cirkulaciji 2 + Razbita lepota, Broken beauty + Reanimacija Cirkulacije + CIRKULACIJA 2 v tovarni Rog nadaljuje + Boj se kreativnosti oblastnikov! + INTERDISCIPLINARNA POSTAJA